Header är för stor tycker jag..

Så jag ska ändrar till en annan snart..

År 2008
- Herregud imorgon är det sista dag för år 2008 och vad är det bästa som har hänt mig under 2008 är att jag blev moster och gudmor till Tuva..
Det är världens bästa som har hänt mig, Tuva du är underbart.

- Kameran självklart, det har gett mig mycket lärorik och jag är glad att jag har hittat mitt hobby och att det är verkligt min stora intressen.
Förut var jag lite förvirrade och vet inte vad var mina intressen för att jag ändrar jämt med olika intressen men nu vet jag.


- Mitt livstil har förändrat så mycket efter jag förstod att jag tog för mycket kraft på att må så dåligt när jag var rädd för allt och det tog så lång tid att ändra på det.
Det har hänt att det kom tillbaka när jag såg hur Peters ögonen såg på mig allvar så förstod jag direkt att jag måste lägga av så försvann det bara.
Nu mår jag jättebra och allt är tack vare Peter, han förstod och stod vid min sida och jag tänker inte för mycket nu utan bara leva livet och njut :)..

- Våra liv har blivit sundare och att vi motionera tillsammans mycket nu, det gör oss må så bra och glad.
Vi gör mycket tillsammans än vad vi gjorde förut.
Jag kan gärna säga ärligt att vi var bara hemma, äta skit mat varje helger och orka ingenting att göra någonting.
Det är mesta jag gör det ensam och han ensam och det är som en svart år men sen plötsligt blev det stor ändring, det blev bara så och jag vet inte hur det blev att vi bestämde oss att ändrar oss.
Det är så härlig känsla och härligt se att vi är gladare och piggare.
Jag är också glad att vi vill satsa allvar på våra förhållande och inte låta svart år förstöra mellan oss och vi överlevde svåra år.
Jag älskar dig Peter...

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År..
#1 - Smultron

Skönt att allt vänder till postivit för era del, klart finns det ju motgångar och stormigt i allas förhållande, inte alla erkänner det...

Även man älskar varann, kan man typ.. ARGH på gubben ibland.. heheh!

Glad att du hittade din intresse! Det syns mkt på dig!

KRAMKRAM

#2 - natty

bra ni hittade saker att göra ihop. och bra du hittade tillbaka dig själv. hoppas nya åren blir också bra! :)

kramar!

#3 - kia

alla har det..mer eller mindre ;) svackor i ens förhållandet..gäller bara att prata om det...önskar dig ett riktigt gott nytt år!!! kramen

#4 - Askungen

Ibland måste det uppkomma kärlekskriser på prövningar för att inse saker i livet, och för att ifrågasätta sig själv, och det är för att kriser finns till för att förändra sig själv, och gott nytt år!

#5 - Pernilla

Kia:

Ja sant och ska du gör nåt på nyårafton?

Ha så kul vad än du ska göra.

Kramkram..