Nya objekt har kommit..


Jag gillar faktiskt nya objekt för det såg annorlunda jämför med andra och jag bara älskar det.
Nu förstår jag vad Canon EF 50mm 1.8 är för någon, vill kunna förklarar här men jag är så dålig på att förklarar så jag kanske gör det på videoblogg istället och teckna, lättare än skriva här :)
Ni kanske inte märkte men andra som jag har objekt och nya objekt ser verkligt mycket annorlunda ut och jag gillar Canon EF 50mm 1.8  bättre just nu men imorgon ska jag lära mig mer med olika objekt så kanske jag hitta nån som jag blir kär i :).



Jag ska hämta älskling ikväll i Trollhättan där han festa med sin arbetskamrater, avskyr verkligt att köra i mörket men jag är illa tvungen och det regnar också så det blir värre shit att köra.

Är också trött, får inte somna när jag kör..
God kväll på er alla..
#1 - jasmine

hej, tack för att sällskap idag och det var jättekul att se dig. nu har den objeket kommer till dig idag, som du sagt till mig, syns tydligt att du är jättenöjd med den..lycka till med imorrn, ha det så trevlig kväll du. krammmarr

#2 - natty

gick det bra då du hämtade peter?

du får visa bilder, skillnad typ :)



puss!

#3 - sofia w

ja det kan vara för att du har firefox. jag provade med det och kunde inte se min header... men om du testar med internet explorer, då kommre du att kunna se det :)

#4 - sofia w

okej men näör jag kollade med firefox så såg jag inte det. pea provade samma sak.. jaja, kanske bråkade det bara för tillfället :) du får också ha det mysogt :)

#5 - Tina

VIDEOBLOGGA om objektiven! :d