Trötter..

Idag fick jag sluta tidigare och så åkte jag hem direkt för jag hade så mycket att göra här hemma.
Nu är jag helt slut, har städat, bädda, baka två gånger och fixade middag.

Imorgon ska jag till Göteborg och träffa min söta Sara ca kl 11.00 och sen ska vi äta på kina restaurang.

Peters arbetskamrater kommer bli fet på grund av mig, haha för i söndags bakade jag kärleksmums och Peter tog med några och bjöd dem.
Nu ska han ta med ännu annan kakor till jobbet imorgon o bjuda dem, hihi.
Ärligt är jag duktigt på att baka än laga mat men jag önskar att det var tvärtom..
Jag vill hellre vara bra på att laga mat än baka och bli lika duktig som min syster, hon lagar mat så jävla duktigt och det har hon ärvt av sin pappa och jag har ärvt av min mamma, hon är bra på att baka som jag :).
Peter sade att det var mitt fel att han blev fet för jag baka så goda kakor och annat, haha.
Men nu har jag inte baka så mycket ändå för jag har egentligen inte alltid tid till det.


Första bilden är en vägen..

Första och andra bilder är på samma plats :).

Love It...

God natt...
#1 - natty

det gör inget för peter + hans jobbkompisar röra väl på sig mkt? hembakad kakor är gott!! :) att laga mat kan du alltid lära och du har hela livet på dig :)



okej, jag hoppas att du kan/vill komma t gbg under denna helgen då vi 3 kommer dit :)

kramis!

#2 - Pea

Haha, du ska vara glad att du är duktig på bakning, jag är inte duktig på båda, jag kan laga mat o baka men inte duktig... ha ha... skulle vilja också vara duktig i matlagning, då kan man njuta av gott mat! ;)



Tack, du! Ja Benjamin är en kämpe...

Härliga bilderna, ha en skön helg med dina vänner!

puss

#3 - TJ

kom hit o fotografera oss nån gång , du e ju grym! =)

#4 - Cami

nej jag brukar inte ha socker i te.. jag måste ha lite mjölk i te :D fina bilder. samma här. jag är duktig på att baka men inte laga mat hehe :D



ha det trevligt i gbg :)

#5 - nea

tack :) du säger alltid SÅ snälla saker till mig hehe!! önskar dig en helt mysig helg nu!!! många kramar

#6 - Junitjej

Fina bilder!

#7 - Helén

Hej hej! Ville bara önska er en jättekul dag med återträff! Minns er som ni va små söta ungar för då hade jag er vid vidda tillfälle. Vet ej om ni minns mig? ;) Läser du detta hälsa alla så gott från mig! Om ni ska in till några klassrum är jag glad att jag har det ordning i min klassrum som jag städat igår!! Haha.. Ha det gött i helgen!

#8 - Helén igen!

Shit! vidda = vissa! Stavat fel!

#9 - Pernilla

Helén:

Hej..

Tackar och ska hälsa dem andra :)..