Kan man bli beroende av te?

Jag som trodde att man blir bara beroende av kaffe men jag började dricka te för en månad sen och nu har jag drack varje dag 2-3 gånger per dag..
Är jag beroende?
Citron te är bästa jag vet och jag älskar det..
Det är också skönt att dricka te innan jag sover för då det lugnar ner mig och jag kände mig avslappning..
Men är det bra att dricka te innan jag sover?
Det spelar ingen roll för mig, viktigast att jag har hittat nåt som jag mår bra av.

Igår köpte jag spegel till hallen och det blev jättefin för det passar till byrån och har även köpt fin vas med plats växter som ligger på hallen och det ser trevligt ut. :)..
Jag älskar mörkgrå klinker på golvet för det ser så ren och fin än förut och det är nu bara två saker kvar att göra är måla på väggen och byta golvet i allrum+hallen..

Jag är ovanligt trött nu för det beror på att jag får snart "rödvecka" och det är otur att få precis när vi ska ha klassåterträff på lördag men sånt är det livet..

Här kommer en höstbild:


När Sara och Ania kommer hit så ska de vara min modell för jag ska ta kort på dem och träna :).
De ska självklart ta kort på mig, vill ha någon kort på mig när man är ute..
Att ta bilder i ute är det alltid bästa än inne tycker jag.
Om det regnar så får de ta paraply eller regnkläder med stövlar skulle vara skoj.
Det ska komma från naturlig bilder och hoppas att jag lyckas :).

Jag kommer tillbaka imorgon från jobbet och det är bara en dag jobb sen lediggggggg...
#1 - Cami

jaa detfinns koffein i te.. jag brukar ta blåbär te eller orientalisk kanel, märket heter friggs... den är bra.. det finns oxå kvällsro som passar att dricka innan sova.. min farmor brukar dricka.. jag är oxå beroende av te :) du är inte ensam om det :P

#2 - sess

kul att de ska komma till dig, sara och ania, och ja, klart får du passa på att fota runt en massa och de får vara modeller :-)



blir så spännande och se hallen sen när allting är färdigt där! :-)



ps. ang teet, jag vet inte om man ska kalla det beroende, för teet är något godare än kaffe, tkr jag, på kvällarna innan man ska gå och lägga sig, förstås. det ger en lugnande, faktiskt, när man dricker te! :) ds





kramkram!

#3 - sofiaw

jag undviker att dricka te innan jag ska sova för då måste jag alltid kissa när jag försöker sova.. eller är det bara ngt som jag inbillar mig, så är det lika bra att hoppa över ;) dricker endast när jag har halsont.

#4 - Becca

Vilken fin höstbild! Bra fotograf! :)

#5 - natty

jo man kan bli beroende av te pga det finns koffein i den. särskilt svarta te. det är bättre om man dricker grönt te :)

du ska väl fortsätta med dricka te strax innan du lägger dig för du vet bäst hur du mår av :)



duu, vi familjen ska till gbg den 21-23 nov. kanske kan vi träffas också? vore kul om du kommer förbi gbg! kanske kan vi vara din modell lite också :D

kramis!

#6 - natty

förresten till inlägget om vänskap. jag vet precis hur du känner dig! du är en av de som är min vän och hoppas detsamma för dig ;)



kramis!

#7 - Sia

Ja man kan bli teberoende, jag är det :-=)

#8 - Pea

Jaa bilden var så härlig, jag blev bara glad av att titta på bilderna på Peter å Benjamin...:)



Ja, man kan bli beroende av te, Fia odencrants är ju en av dom som är beroende av te...;)

#9 - Åsa!

hoppas du får jätte kul när sara kommer till dig! du får hälsa henne så gott och jag kommer se fram emot bilderna :)

ha det bra kram