Canon 400D


Idag var jag ensam och rastlös för Peter var inte hemma så jag tog olika bilder.
Jag tänker inte på hur jag såg ut utan jag älskar hur bilder såg ut och jag tycker om fula, unika, annorlunda, vacker, snygga och knäppt bilder.
Jag kanske är konstigt men det är så jag ser på bilder..

Finns det någon som förstår mig?
#1 - Sofia

Det gör jag! De är jättefina bilder oavsett om en själv kanske inte tycker att man är så fin på bilden men det har ingen betydelse för det handlar inte att vara snygg på bilden utan att bilden blir så fin tack vare belysningen, objektet, olika håll mm.. Gillar det första collaget allra bäst! :)

#2 - Cokoris

Jättesnygga bilder o jag älskar svartvitt! och det är alltid snyggt att exprimentera lite med olika håll, belysning, pose etc o du är jätteduktig på ta bilder!!

#3 - Sia

Jättefina, du är alltid så fina på alla kort :)

Jag förstår vad du menar, jag brukar oxå göra de fast e inte duktig på å ta bra bilder än trots jag köpte canon för 2 mån sen pinsamt :)



kram

#4 - jossan

haha nejdå jag passar inte som modell, verkligen inte men tack iaf ;) dina bilder är jättevackra, du tar alltid underbara bilder! kanske kan du bli modefotograf? ;)

#5 - jossan

? jag skrev inlägget men de försvann??? men ja jag får väl skriva igen :) jag passar inte som modell, verkligen inte men tack iaf! :) dina bilder är så vackra, du tar så underbara bilder! du skulle passa å bli modefotograf! :)