Den är viktigast jag har nånsin gjort..

Jag var inne hos Madeleines blogg och jag blev känslosam och att livet kan vara orättvist och grymt.
Hon kämpade sin cancer men dog nyligen och nu har de startade insamling barncancerfonden till "Den jävla idioten".
Tillsammans kan vi bidra pengar till barncancerfonden och kanske rädda mångas liv.

Vila i frid Madeleine..

Jag vet inte vad jag ska säga mer,, jaa livet är orättvist..
#1 - sofiaw

jag såg hennes blogg för ett tag. men har inte läst. vet att jag kommer att gråta och det orkar jag inte med nu. har iaf sparat länken ifall...

#2 - Pea

Jaa livet är sååå orättvis... Jag såg hennes blogg förut, men orka inte läsa just nu... Kom att sitta o gråta en massor...

Men har sparat länken som sofia gjorde så när jag har fått tag på kraften och orka att läsa...

Kram kram!

#3 - dessi

ja, livet kan va orättvist ibland och livet kan inte styras självt när vi vill. :(

har inte läst hennes blogg, ska göra det sen när jag har tid till att sitta i lugn o ro o läsa hela hennes blogg. kram

#4 - Jennie

hemskt :(