Jag är så ledsen..



Fyfan att man se så här, jag grät..
Det hittade jag hos Stina lee och blev direkt ledsen.
Jag hoppas verkligt att någon hjälper dem och fixa en begrav åt hunden, inte bara ta bilder och sticker.
Det är så j-vla oförskrämd om man bara tittar på.
JAG HOPPAS VERKLIGT ATT NÅGON HJÄLPER DEM.

Det är så sorgligt..
#1 - Sophie

Usch, jag såg de där åxå :/ fick ju nästan mardrömmar av det.

#2 - jennifer

ja jag läste också om det..blev ledsen.. jag ville bara gå in i bilden o hjälpa..

usch det e så jobbigt..jag har ju själv en hund..okej då vet jag..får snacka med lillasyrran sen..:d ja 50kr e ju nästan gratis..:D det e bara fint me mig..lite sjuk men men..överlever iaf..:P

#3 - AnnaPanna

(Bromsa här hos din blogg, där bilden gjorde mig värst ledsen)

Jobbigt att få se hur de har så ont, suck

/ Anna

#4 - Sia

Jag läste den också. Önskade att jag kunde hjälpa :(

Jag hoppas också att någon hjälper, tycker så synd om vovvar och det är dålig stil och publiceras sådär :(

nej jag har inte fått mail.. jag har försökt adda dig men gick inte, alla är fel.

jag mailar till sossia på bilddagboken och ger henne min msnadress så hon kan skicka dig på msn istället, nåt fel här på blogg, försökt maila dig men fick bara delivery hela tiden "fel mailadress" less!





#5 - Sofia

jag såg också den på aftonbladet.se :( bilderna är såå hjärtskärande! arma hundar!

#6 - jossan

åh vad hemskt! de krossade nästan mitt hjärta, pi sorgligt.. jag hoppas oxå att någon hjälper dom, annars får dom som bara fotade å sen stack hamna i helvetet..

#7 - jossan

å du är alltid vacker! du passar i alla hårfärger, kläder å så! du är vacker! :)

#8 - Cokoris

Ja såg det oxå i morse i aftonbladet fy 17 men ändå på ngt sätt underbart se de har känslor för varandra och djur inte överger varandra i situationer, men hjärtskärande ja! usch fy,

#9 - kia

nä..fy fan...usch...var jag där skulle jag definitivt göra nåt! kram!