Nu är det löst..

Ang förra inlägget jag pratade om att jag kände mig så handikapp..

Nu är det löst för P vill ändå försökte ringa dem och det gick bra,  jag slipper betala så dyrt mobilräkningar, jippie.
Tack P, jag älskar dig..



Nu är det dags att jobba igen men dagar kommer att gå fort så jag kommer hem snart igen :).
Herregud, snart är det min födelsedag, redan, men jag ser fram emot att fylla 29 år..
Jag har bestämt mig att inte ha stor fest för jag är ju bara 29 år och det är inte speciellt så det blir bara goda mat och vara med nära och kanske några vänner.

Nu ska jag äta lite...
Ni får ha det så bra...
#1 - emy

tänker på, flexitext.net, funkar den inte heller där eller? :) eller var det den du syftade på?

#2 - Anonym

Gillar du Twilight?

gå in då på denna blogg, som skriver om allt i Twilight värden! från bilder till videos, från rykten till intervjuer, och fakta<3



http://thefanpire.blogg.se/

#3 - Fia

Skönt att det löste sig till slut! Hoppas räkningarna sjunker nu. Underbar bild du tog! Kram!

#4 - Anonym

skönt det löste sig med allt!! :)

härlig blomma!! :D puss

#5 - Anonym

Hej Pia!



Dövas dag i Örebro på http://www.dovasdag2009.se/ny.html

Puss

#6 - Ania igen

Det går inte att öpnna Saras sidan.

Jag tänkte meddella henne om dövas dag..

#7 - natty

hehe jaa jag ska lyssna på nea ;) hehe!