Vänersborg..


Bilder togs idag..

Gud vad det var jättevarmt ute idag, jag svettas ihjäl men samtidigt ska jag inte klaga över det eftersom jag har saknat våren och sommar.
Men idag var det tydligt fel dag för mig att vara irriterade på värmen och jag kunde nästan lika gärna gå till sjön och bada. Men då tycker de säker att jag är tokigt men det var så j-vla varmt ute idag.
Det var + 21 i skuggan och det var inte kallt luft utan varm luft så jag svettas, hihi..

Idag har jag varit i stan och postat min vita klänning som jag sålde till en tjej som bor i Norrland, skoj..
Hoppas bara att paket kommer fram..

Igår ringde jag olika hotel i Örebro via http://www.texttelefoni.se/start.asp?sida= , wow vilken bekvämt sätt att ringa..
Till slut hittade jag en bra pris för fyra personer i en rum, vi fyra tjejer ska till Örebro på dövas dag i sept och jag vet att det är långt dit kvar men det är bra att boka hotel god tid.
Det var också tur att jag bokade igår eftersom det är en kvar ledigt och det är också billigt och mitt i stan.
Nära till tågstationen också, helt perfekt..

Nu ska jag nog diska...
Ni får ha en bra kväll..
#1 - Fia

Kul att ni ska till Örebro i sept! Jag hoppas inte att jag jobbar då, skulle vara kul och komma och träffa er! :)

Fina bilder som vanligt. :)

Härligt med värme, vi ska alltid klaga på ngt. Haha.. KRAMM!!

#2 - Miss B

Jeg glædjer mig rigtigt meget til Døvas dag ;-)

Fina bilder - vi som smakade rött vin första gången i kyrkan (konfirmation) ;-) och nånstans utanför kyrkan kissade nog några av våra killkompisar - AMEN! :-D

#3 - Pea

Vackret bilder!....:)

Jaa, ibland kan man vara irriterad på värme.... hihi...

Alltid bra med att vara ute i tid o boka hotell! ;)

Tur att ni fick rummet!...

Ha en fin dag o kram!

#4 - kia

vad kul! då kanske man får se er en sväng någonstans..Förhoppningsvis har jag och C fått vårat skrutt :) kul med hotell o ngt att se fram emot till sept..kram!

#5 - Anonym

ja vi är skickliga på klaga! :D

kul du ska till öre i sept också! jag får se till att åka dit jag mä! ;) puss

#6 - Linda

Tack för kommentaren:). Jag hoppas jag kan sälja smycke, det är en liten dröm jag har:).

#7 - Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

fina bilder :)