#1 - AnnaN fran Washington DC

gillar den halsbandet.. jattefin!! ska kika inne i jojo design.. tack for kommentar i min blogg!!!

#2 - Fia

fint halsband! :) Han kommer bli glad att se dej ha det :D Det var Nicklas som tog bilder på barnen, jag red med mamma då. synd lite suddiga bilder. Men vi får öva på det mer. :D

Kram

#3 - dessi

snyggt halsband!!!

ja, det heter signmark. sjukt så längesen det va, 2 o halvt år sen. ofan vad tiden går! ja, vi kommer säkert att träffas! ska bara festa på fre. kram!

#4 - Emelie

Vilket sött halsband! :) Jodu, jag vet att man kan be få att prova hålla i kameran på butiken men dock inte att ta med hem. Annars får du kolla om någon av dina vänner äger någon sort av Nikon systemkameror så kan du ju be om att få låna! :)

#5 - Anonym

Oj så vacker halsband..

Om får jag beställa halsband..

Kram

#6 - Miss Borén

Snyggt & annorlunda! Puss

#7 - Sofia, Devins mamma

Tack för tips för halsband med namn, jag blev förtjusit direkt och beställde också från den hemsida du beställde av.. :) Men inte hjärta ialf, jag visar min när jag har fått paket av henne. Kram

#8 - Ulrica I

Vacker halsbanden Peter har fått av dig! Du är riktigt hans hjärtat! :D

Kramar..

#9 - Pernilla

Ulrica:

Jag kunde inte gå in till din blogg för du har lösenord skyddad.

Tack det du sade om halsband, det är till mig inte till Peter :)..

Blev himla nöjd och Peter blev rörd.

Kram