Barnvagn..

Jag tycker det är svårt med barnvagn för vi måste känna oss säker att vi tror den barnvagn skulle passar bra för oss och o.s.v.
Det är också viktigt att barnvagn ska kunna komma in i våra bil så det inte blir trångt och inte finns plats så vi måste mäta bakom i bilen och vet ungefär vilka barnvagn skulle passar.

Inte lätt men jag får hoppas att vi kommer hitta en barnvagn som vi är nöjd med.

Ni kanske har någon bra tips om barnvagn, skriv gärna här och berätta :)..

Jag bara mååååsssttteee berätta som hände en sak idag..
När Peter sätta på musik i datorn och det var rätt högt så plöstligt kände jag hjärtat sparkade så sade jag till Peter känn det och han kände hjärtats sparkar några gånger och blev så jätteglad.
Härligt att se Peters leende och glad.

Önskar er en riktigt Gott Nytt År..
#1 - Åsa

Ja stämmer bra alla har olika sin gravid. Och nu idag är helt nytt barnvagn så jag kan ej tips så bra .. bäst dom "nya" föräldrar vet bättre än mig.. ler har använda barnvagn sen 14 år sen hihi..



Önskar dig och din sambo en riktigt gott nytt år .Åsa

#2 - Fia

Svårt med vagnar, kan nog inte tipsa dej nu för det kommer många nya vagnar och jag vet inte vilken som är bäst :)

Jag hade barnmusik på när jag var gravid med båda pojkarna. Det var för att de skulle känna sig lugna och känna igen ljudet när de kom ut. Vet inte om det har hjälpt, men de brukar kunna känna igen ljudet.. :) kram

#3 - natty

heheh kan tyvärr inte tipsa om vilken vagn är bra. finns en del som är nya sen jag köpte vår vagn..:S och dessutom finns MASSOR att välja på.. bättre om ni gå in på butiker och jämföra och känna efter..så gjorde vi.. :)



härligt att peter fick känna sparkar också!! mysigt :)



puss

#4 - Anna

Hej.. Ja, jag kan tipsa dig att parkera bilen nära barnvagnsaffär och när ni har tittat och tycker det ser och känns bra, be personalen att följa med och se om det går att ta in i bilen. Det gjorde vi och det blev bra.

Lycka till med köpet och grattis till kommande barnet.

Gott Nytt År.