Det är dags att boka en tid hos frisör!!



Tänk inte på frisör stil utan på hårfärg och jag tycker att de är för mörka och det får inte bli för mörkt för jag är jätte blek just nu och den jag har färg på mig just nu passar till min hud, om jag färga mörkt färg så blir jag ännu mer blekare.
Jag vet att det finns vissa människor som passar bra som blek med mörka färg hår men inte på mig kan jag lova.

Jag har inte heller klippt mig på flera månader sen och jag kan lova att de komma säga att de måste klippa bort så mycket som möjligt men det är bara svälja och accepterar det.

Jag gillar hennes hårfärg ..

Det får bli en varm hårfärg och då blir det Chokladbrun, ljusbrun och ljusa slingor.
#1 - Anonym

Var kan man testa hår? Kram

#2 - malin

lugg skulle passa dig jättebra tror jag :) hoppas du haft en bra jul. härligt med en vit jul för en gångs skull :)

#3 - M

Fint på den trean

#4 - Ulle

God fortsättning!!

Jag kom förbi och kollar lite.. Jaa, jag har kollat på de tre bilder på dig med olika hårfärg och stil..

Den tredje bild skulle jag tycka att det passar dig bra med typ, lugg hår.. Det verkar fint..?

Ha det gott! Kram

#5 - Anonym

Den färgen gillar jag, passar dig snyggt :)

Puss

#6 - Miss Borén

Ups, det var jag som skrev däruppe... :) Puss

#7 - Åsa!

hejsan hejsan.. måste säga att jag tror att du skulle passa väldigt bra i lugg =) ha det bra...

#8 - natty

jo jag vet att jag kommer känna av lilla muu snart, men blir bara tokig av att vänta! hehe!



kul att du känner mycket av hjärtat, kanske en busungen? ;)



mkt snö ni har hos er hemma, det är ungefär lika mkt här också.. men nu är det riktig kallt ute, - 22.4 grader.. brr brr!! hehe



jag tror också det blir bra med dem färger du nämnde, hoppas du blir nöjd! puss

#9 - Ulrica

God fortsättning! Du är snygg i mitten av dessa bilderna. :D mer lik färg som Jennifer!



Kram och Gott nytt år på er tre!

#10 - Suma

Hej god morgon..

Det fint mitten bild..

Om du ska färg hår så kanske bättre efter gravid för att inte bra för att färg är gift för att du är gravid och bebis under din mage.. Men jag är osäker.. Kanske bättre du ring till din MVC och fråga det säkerhet..Jag menar inte illa men jag vill bara du ska vara säker ska färg hår eller inte..

Men i mitten bild det fint på dig..

Kramm