Före och efter..



Ursäkta smutsig spegel och min dubbel hakan, hehe..
Jag lyckades till slut hitta en plats som kan se ganska precis samma hårfärg som i verklighet.
Det är svårt att få bild att se precis som i verklighet för ibland bilder blir blå färg eller annat.
Jag blev jättenöjd..

Nu tänker jag dricka te och njuter..
#1 - Sofia

snyggt!! påminner lite om min nuvarande hårfärg :) puss

#2 - Linda

Jättefin färg:).

#3 - jasmine

jättefint!!

#4 - Cami

jättefint :) på torsdag ska jag klippa mig och färga :) nervös att bli brunt :D längesen..

#5 - Anonym

det blev jättefint!

#6 - Piggelin

Fin!

#7 - Fia

Det blev jättesnyggt!! Passar dej bra, kul med ny färg! :)Kramm!!

#8 - Pernilla

Fia:

Tack.. Ja kul med nya färg :)..

#9 - Miss Borén

Jättefint, naturellt färg på en vackert sätt ;-)

Jag behöver också förnya min hår... Något tips du kan ge till mig? Vilket hårstil skulle det passa mig, långt, kort, page, lockar,.. m m... färg?