Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling gifter sig nästa år

Är det sant? Att de är förlovade och ska gifta nästa år 2010?
Jag har lite svårt att tro men om det är sant så grattis och äntligen..

Det är så irriterar att jag inte kan kommentarer andras blogg för det verka inte funkar just nu..

Jag gillar verkligt mitt hårfärg men det syns mörkt ut när jag är inomhus men om man är nära lampa eller nånstans som är ljusare så ser man ljusare.
Närmare till sommar ska jag kanske gör slingor med mer ljusare färg.
Men än så längre är jag nöjd just nu.

Bjuder några gammal bilder..

#1 - Jennie

tack så mkt :)

Hoppas du får en fin dag!

#2 - kia

ja spännande..vi får se idag om nyheterna stämmer..kollar ibland på tv 4 o ser om victoria skall offentliggöra nyheten idag eller ej..hmm..men samtidigt skulle det vara rätt åt media om de förstorat saken och att det inte alls stämmer..fnys åt dem..men visst skulle det vara roooligt med en bröllop! kram ps. håret blev ju bra!

#3 - Pernilla

Kia:

Tack..

Ja spännande om de verklig ska gifta sig, hihi.

Kraam

#4 - Miss Borén

De kommer att gifta sig, annars blir det skandal om de inte gifter sig osv osv :-D