Måndag..


Lite ego bild...

Snart åker jag till frisör och gör slingor sen efter det ska jag träffa en vän och fika..
Vi skulle ha gjort för längesedan men jag kunde inte eller hade inte tid så nu måste det bli av när hon har frågade mig många gånger när vi ska träffas.
Så nu idag ska vi ses efter många månader sen.

Nej nu måste jag fixa här..
Skriv snart..

#1 - natty

hehe kanske ska jag testa den bantningste ;) hihi



varför jag inte blir med på v-galan. pga hade inte pengar att betala då.. men nu är det nog för sent. fullbokad nu säkert :P

hehe



vill också få mitt hår fixat! kanske får boka en tid snart ;)

#2 - Fia

mysigt komma ut och fika lite :) Åt lunch med Kia förra veckan på stan, mysigt! :)

Hoppas ditt hår blev fint idag! Snart mitt tur och jag längtar.. hihi

KRAMM!!

#3 - Pernilla

Fia:

Jo min håret blev jättebra, har aldrig haft såna färg för jag har haft blond slingor men nu jag sade till henne att jag vill ha guldbrun, det ska se varm ut.. så hon fixade det och det blev det.

Jättefin o nöjd :).

Ja snart din tur,,det kom bli jättefin för du är ändå alltid fin :).

Kraamm

#4 - Askungen

Bilder...

#5 - Camilla G

du blir njöd med din håret varmt färg med gludbrun lleerr kram camilla ...

#6 - Pernilla

Camilla:

Ja blev nöjd :)..

Kramm