Två olika vita klänningar.


Första är från www.asos.com och andra är från Gina Tricot.
Ja jag älskar vita färg.. :).

Skulle bara visa bilder och nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon..
Imorgon ska jag till Hofors nära Gävle och kommer hem på söndag..

Sköt om er alla och ha en trevlig helg..
#1 - Cami

fina bilder . vi ses på lördag i falun :) konstigt att jag är inte så förtjust i vitt.. veti nre varför men det är helt okej om ha linne men typ klänning , byxor, tröja, osv. har svårt.. konstigt ;D dert är många som tycker om vitt men int jag.. lustigt :) men vissa kan vara fin., jag har försökt att ha vit men nej.. har mest linne..

oj vad babblar jag är hehe :) är för trött så kan babbla :s ska oxå lägga mig för åka till sthlm imorognbitti.. god natt.. ses på lördag

puss

#2 - Sofus

Måste säga, vilken lyckost du är som passar SÅ BRA i vitt!!

#3 - Pernilla

Sofus:

Tack :).. Jag har nästan mest vita färg kläder, jag måste ha annan färg också men det blev alltid vit, grr. hehe..

#4 - natty

fina du e med både klänningar. du passar bra i vitt! :)

ha så mysigt i hofors, hälsa!



puss

#5 - Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

#6 - dessi

du är såå fin i båda klänningar! :)

#7 - Fia

Hej! De är jättefina, så den från Asos sitter bra på dig? suck, hoppades på att du inte ville ha den, haha skojar bara. men det var snygg på dej! :) Gillar oxå vitt, men har lite svårt för att använda dem pga barn och så spiller jag lätt mat på mig. Hahaha.. Kram!

#8 - Miss Borén

Jättesött klänning!

Hoppas du har haft en skön resa till Gävle :-)

Ps, min önskelista e i bloggen. Puss