Längtar..

Jag längtar verklig efter att få bli tatuerad, men jag vet inte om de har glömt att ringa till oss för de sade att de ska ringa upp till oss och bestämma en tid.
Så jag har mailat till dem och frågade fast jag kände mig tjatigt, hihi och jag kan inte hjälpa det för jag längtar verkligt.
Är jag tjatigt? Men jag har inte maila eller ringt dem flera ggr utan det är första gång jag maila till dem nu.
Så jag är väl inte tjatigt.

Under vecka ska jag bara jobba och träna men på fredag ska jag klippa mig, bara toppar tror jag.
Vad ska ni göra under vecka?
#1 - elsa

hoppas de går bra med taturingen :) funderar oxå på att beställa tid osv :) få se hehe. bra me mig fast e lite sjuk. på fredag ska jag t göteborg! :) kram

#2 - dessi

i veckan ska jag ba ta det lugnt efter jobbet, vill träna men är fortf förkyld och lite halsont kvar. ska oxå träffa en vän o lyssna på hennes berättelse om resan. till helgen blir det fest. :)

#3 - Smultron

I veckan blir det nog lugnt, skall ha visning igen här på Torsdag som ett par vill se, sen ska vi till bvc, sen vill vi köpa nya skor till mig och lite nya kläder till sambon o storhandla, kanske få besök på Lördag men nu tvekar jag pga dom är sjuka!

Idag och imrg vill jag ej göra något, fortf. trött efter gårdens, mkt umgänge och åkt till Örebro, nu är jag inte lika pigg att göra hela tiden, jag älskar ensamheten emellan samtidigt inte det, beror på humör och sug!

Kram kram

#4 - Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

#5 - Anonym

tackar! :) puuuss

#6 - Anonym

tackar! :) puuuss

#7 - Sofia

hehe det var jag som skrev däroppe...

#8 - natty

mm förstår att du längtar att bli tatuerad! :)



tja, ska börja med målning idag och det kommer nog behövs målas ngr ggr.. på fre till örebro på ngr ärende och lunch med charlotte.. har inte planerat så värst mkt utan ta det som kommer. oftaste! :)



puss