Näckros


Bilden togs idag när vi var ute och fiska, jag fiska inte utan Peter så jag tog med kameran, åh det finns mycket att ta bilder.

Tack till er som skrev om Sofias bilden, å ja hon är så vacker.
Jag har så många bilder på henne på olika platser men tyvärr kan inte visa för jag måste fråga henne först innan jag visa bilder för er.
Den enda bilden har jag frågade henne om jag får visa det på min blogg och hon sade ja.
Jag ska fråga henne sen med några bilder och visa för er men hon är på sin lilla semester med älskling så jag vill inte störa.

Idag har det varit jättebra dag och mysigt och snart ska vi kolla på två st filmer fast om vi orka se båda, det är Harry Potter första del 1 och Marley & jag.

Jag älskar verkligt att vara här och det har jag sagt många gånger, hihi men när det gäller vädret så skiter jag faktiskt i det och jag tar gärna stövlar och regnjacka på mig, det spelar ingen roll för det är så j-vla skönt att vara här.
Det har inte regnade så mycket utan det har varit sol sken och regnade då o då.

Nää nu ska jag gå och kolla på filmen.
#1 - malin

bilden blev så bra! pi snyggt :)

#2 - natty

åh vilken vacker bild!! ta flera vet jag :)



låter som du hittat en harmonisk plats nu. njut av varje sekund medan ni är där! :) kram!

#3 - M

Vacker bild

#4 - sofiaw

hoppas att ni orkade med marley & jag. den är såååå bra!!!!

#5 - Fia

sorry!! Hann inte skriva ngt, tryckte på ngt sätt av misstag på enter. Hihi

Jo, vet att du har färgat håret, men tyckte håret såg ganska kort ut, men jättesnyggt! :)

Ska hyra film i kväll för att fira att min semester har börjat. härligt! :) Kram

#6 - Pernilla

M:

Tack :D

#7 - Anita

Hej,hej! Tack för den underbara presenten ni överraskar mej med!!! Jag blev så jätteglad! Men tyvärr var den lite för liten så Peter lovade mej att han skulle byta till en Medium istället. Peter märkte väl när han o jag gick i Mellerud o titta lite på "stan" att jag stanna 2 gånger utanför skyltfönstret o kolla in den klänningen, men jag gick aldrig in då, men har tänkt på den sen dess! Visst var den fin! Vi tycker det är så roligt att ni trivs där uppe i vagnen. Vilken fin bild du tagit på näckrosen förresten,superfin! Kram från Anita.

#8 - Anita

Hej igen! Fick du mitt msn förrut? Det stod: Bloggen är modererad o att mottagaren skulle godkänna?! Är inte så van vid att skriva sånt här som du förstår! Hi.hi! Hej då

#9 - natty

nu kan du kolla på filmen, där rova tecknade kaka ;) hehe!