Absolut bästa bilden på oss tre..


Svärmor, jag och svärfar, min favorit svärföräldrar för de är bäst helt enkelt..

Men titta, de är så bruna än mig och det var inte konstigt att de har haft varit på camping i hela vecka medan jag var på jobbet.
Men jag och älskling åkte till dom i går och övernatta till idag, det var jättetrevligt och bästa helg.
Och där platsen vi var på har vi varit där en gång i fjol och det var vackraste plats jag har sett och det var dalsland, Hovås tror jag det heter eller så ska jag kolla sen och rätta ordet..
Vatten var så rent och i fjol när vi var där hade jag bestämt mig att jag vill gifta mig där men får se om det kommer bli så, fast jag har svårt att tro om det kommer nånsin bli, hihi.

Idag tog jag äntligen första bad, jätteskönt faktiskt och idag var det jätte hett ute än igår men igår var det också varmt men inte lika jätte varmt som idag.
Vi fick iallafall färg på oss och nu är vi så trött och slö..
Ikväll funderar vi på att ta en kvällsbad och svalka oss :).

Det blev en mini semester för oss, härligt måste jag säga..
#1 - natty

somriga bilden! vad skrattade ni åt? sade peter nåt kul? :D

#2 - fanny

fin och somrig bild! :) äldre folk blir så lätt bruna också! :P

#3 - Miss Borén

Hej, jag lever :)

Har precis hunnit blogga lite nu också :)

Härliga bilder ;) och vad ni är glada på bilden :)



Ändrat hårfärgen igen?? Åhh... hihihi

Du e fin i alla färger ;)



Hoppas allt är väl, hoppas vi kan ses på msn på fredag, för nu ska jag vara bortrest i 5 dagar på SommarKoloni! Puss o Kram

#4 - Tanja

Mys bild på er där , du ser ändå brun ut. happy picture, like it !

#5 - Pernilla

Tanja:

Tack, tycker också om den bilden :)..

#6 - dessi

åh, vilken så somrig o härlig bild på er tre! du är alltid så fin som vanligt :)

#7 - Anonym

fina bilder! det betyder mkt när man har en bra relation t sina svärföräldrar! ha det så skönt i värmen..puh! :)

#8 - Pernilla

Dessi:

Tack.. Nää är inte alltid fin men tack :D.

Du också som är alltid så snygg :).

Kram.