Bilder från helgen..


Jaa jag fiskade, men tyvärr så fick jag ingen någon fisk men det gjorde svärmor tre gånger och slängde tillbaka till sjön.

Måste säga att jag har köpt mitt favorit badbikini hos nelly.com och det är ofta slut snabbt för det är populär men tack och lov att de har beställt mer och nu finns det hos nelly igen.
Det är bästa bikini jag har köpt..
#1 - natty

fina bilder men det har jag redan sagt i bdb ;) snygga bikini, passar säkert dig fint! :) nu ska jag uppdatera blogg m bilder tänkte jag! :D

#2 - Fia

snygga bikini & underbara bilder!!! skulle oxå vilja ha bikinin. Hihi, tack. Kändes härligt efteråt att ha lyckats 1 mil. :)

Kram!

#3 - natty

ja precis, samma här. bor ju i skog, men om jag vill cykla så blir det på stora väg, massor lastbilar+bilar. nää, nej tack. annars finns det förstås småvägar i skog, men så jobbigt med massor stenar, gropar osv...:S

hehe vi ska väl glada för att ha bil! ;)

#4 - natty

fniss.

12 sept ska vi åka till turiket ;) som egentligen var meningen vårt bröllopsresa men nu ser vi det som vanlig resa. passar perfekt då mikael knappt kommer ha semester nu på sommaren ;)



pöss