Fusk fusk

Att ni är ute och njuter av solen medan jag är inne och jobba. Nu längtar jag efter min semester fast det kanske blir kass väder på min semester då missar jag fin väder just nu. Men nu helgen tänker jag vara ute hela dagen och kanske ta första bad i sjön. Om det blir fin väder förstås. Måste måste. Vill bada när jag har haft helvete igår på tåget, där fanns ej luft utan jätte varmt och jag svettas ihjäl. Det är inte konstigt för tåget var gammal. Nåja låt det skynda till imorgon då sticker jag hem men först ska jag till frisör, hoppas att det kom gå bra. Ni får ha en bra dag och förresten så skrev jag från min mobil :-) kram Pernilla.
#1 - natty

usch. inte mysigt att åka i sån tåg utan luft! :P

du kommer nog få en underbart semester med sol + värme! :)

drömde om dig i natt. inget särskilt egentligen men du hade en annan kropp och såg så annorlunda och pratade med massor folk (även mig). ha ha puss