Jag kunde inte sova mer!!

Jag vaknade tidigt idag, typiskt..

Men snart ska jag åka till Göteborg igen för jag ska vara på julbord med arbetskamrater.
Då får jag hoppas att jag har aptit att äta julmat..

Tänker visa er hur min mage har utvecklades..
Första bild var jag kanske bara vecka 3, andra bild var jag vecka 6 och tredje bild var jag vecka 16.
Bilder är nog inte bra att se på mage men det duger iallafall.


Jag ska visa hur min mage ser ut nu ikväll :)..

Nu måste jag fixa min håret..
Skriv snart.
#1 - sofiaw

du är vacker med din mage.

#2 - Jasmine

Hej,ja jag kan tänka mig hur utvecklar din magen från NOLL till 16 veckor, otrolig kan blir så här magen växer, men trejde bilden syns på din söta magen, men ska blir spännande se ännu större:)

jag önskar dig en trevlig helg och njuter hårt av detta:) kram

#3 - Sofia

myspysiga bilder!! :) ha det så mysigt nu i gbg på julbord! ät åt mig oxo! ;) puss

#4 - Cami

fina bilder :) den mitten bilden misstänkte jag att du är med barn :)



kul att få följa gravid utveckling.

Njut att äta julbord och ni får äta åt mig :)



kram

#5 - Fia

Gott med julmat! hoppas det smakade gott för dej, ska på julbord på tisdag nästa vecka, gottigott!



Alltid kul och se på magbilder! Du har redan fått en ganska stor mage! Spännande sen till våren då den blivit större :)

kram

#6 - Anonym

Fina bilder på dig och , vad ska du kalla ungen?, mage:) Så roligt!!!! Kram!

#7 - natty

mysigt med bulle mage! ;) blir kul och se ikv!!

puss