Hej alla!

Jag hoppas att ni mår bra och att ni har det bra.

Jag vet att jag har varit sisådär med att uppdaterade inlägg och det beror på att jag har andra att tänker på och det händer mycket runt våra livet just nu, inte dåligt utan bra saker som vi ser fram emot det.

Förresten så renovera vi våra duschrum också och det kommer bli kaos här hemma och idag ska jag tar bort alla saker i duschrum.
Det ska bli större duschrum så det blir mycket att renovera och vi ska anställda några som är duktigt på rör och golvet/vägg som ska fixa åt oss.
Peter är snickare men han är inte proffs på rör eller golvet om man vill ha kakel eller plastgolvet och vi vill det ska bli rätt och inte fel bygg.

Ni som ser på bilden hade vi tänkt ha så i våra duschrum.
Det ska inte bli svart möbler utan vita för att slippa dammigt, hihi.
Men golvet ska vi ha och vägg också tror vi eller så tar vi annan för vi har inte bestämt oss än.
Duschrum måste bli färdig innan nästa år av ett skäl.
Spännande det ska bli och jag håller tummarna att det ska gå bra och att vi kommer bli nöjd.

Vi har också bastu och det ska vi behålla, bra att ha när man vill koppla av och som mormor sade förut att jag är ju halv finsk så självklart ska jag behålla bastu, hihi.
Det var kul när jag såg mormor hur hon regerade att vi hade bastu och sade jippie, ja vi är ju finska.

Jag kommer självklart att ha före och efter bilder.
Nej nu ska jag fixa saker i duschrum.

Kram..
#1 - sofiaw

spännande! jag önskar också att vi fick renovera vårt wc. men det får vi vänta tills vi fltytar...nån gång! :)



puss

#2 - natty

kommer bli kul och se före och efter bilder sen! snyggt kommer det säkert bli! :) klart ska ni behålla bastu, inte många som har det så! :)



#3 - dessi

spännande! vårt wc har renoverat klart för typ två-tre veckor sen. stambytet i hela lägenhet-husen här. det blev jättefint o vi är så nöjda! :)

vill också ha bastu men badkaret räcker väl bra. vi älskar att bada :D kram

#4 - Miss Borén

Häftigt, det kommer att bli riktigt flott!

Får man komma och inviga den nya badrummet? :D

Puss

#5 - Pernilla

Dessi:

Ja det kommer bli spännande..

Bra att ni är nöjda och det är alltid kul med renovering, jobbigt men värd. :D.

Kraam

#6 - natty

japp väst ;) hi hi

#7 - Fia

Det kommer bli snyggt i ert badrum! Ska bli kul och se bilderna sen om du tänkt dej visa här sen. Kram!

#8 - Sofia

ni kommer att få det pi jättefint i ert badrum!! ska ni ha badkar som förut eller blir det bara en dusch? klart att ni ska behålla bastun!! ;) varför bastade vi aldrig när jag var hos dig, kom jag på nu? :) snygg header förresten :) puss!

#9 - dessi

snygg header!! kärleken besegrar allt!! :)

#10 - Pernilla

Dessi:

Tack :)..

Ja sant kärleken besegrar allt :)..