Jag vet att jag har inte blogga på flera dagar sen!

 


Det beror på att jag var verkligt helt slut efter dövas dag, hihi men nu är jag piggare och JÄTTEHUNGRIG, har ingen mat i kylen just nu , suucckk..
Men jag ska storhandlar idag och då ska det bli mycket maaattt.

Jag måste först säga att jag blev faktiskt glad att några kom fram till mig å sade att de gillar min blogg och jag blev faktiskt generad först men samtidigt glad.
Tack ni söta, det betyder mycket för mig att ni tycker om att läsa min blogg trots min dåliga svenska, hihi.

Jag måste också säga en ärligt sak att jag vill egentligen inte vara för mycket öppet i blogg men vissa sade till mig mitt blogg är för öppet om mitt liv, vilket gör mig lite besviken på mig själv eftersom jag vill egentligen inte ge fel signal till er och att andra tror att jag är öppet här fast det var inte sant för det finns mycket som ni inte vet om mig.
Ni vet hur litet dövvärlden är och jag vill absolut inte de ska behöva veta allt om mig, det vill inte flesta det :).


Jag blogga här för jag vill ju dela med er och får era åsikt, tankar och allt möjligt..
Och jag gillar även visa bilder som jag har tagit och jag brinner ju för det och alla har olika intressen.

Men jag hoppas att ni vill fortsätta läsa här ändå trots jag är inte 100% öppet här.

Neej nu måste jag fixa här och dra till maxi.
Kram..
#1 - sofiaw

jag tycker inte att du är så öppen här på bloggen. men alla har olika uppfattningar. folk tror alltid att de vet mycket men det är bara du som vet bäst om dig själv :)



vad blir det för mat då? vi ska äta TACOS idag! :)

#2 - Jasmine

Hej! jag tycker inte heller att du är så öppen här på din blogg:) jag håller med Sofia W. alla har eget olika uppfattningar och det är du som känner bätte dig själv än andra gör:P jag kommer vara trogenläsare på din blogg:) Trevlig helg! Kram

#3 - Sofia

wow vilken kanonsnygg bloggdesign du har nu! får en känsla av höst! :) puss förresten vi som känner dig vet att du inte är jätteöppen av dig här i bloggen! :) puss igen! <3

#4 - Suma

Jag håller med här..

Snygg och vacker header..

Krammar

#5 - Suma

Jag menar att jag håller med här om du ska inte öppet peronal här det inte bra dövvärlden.. du är bara tycker om skriv här och sätta på bilderna här.. trevligt helg.. krammar

#6 - Smultron

ja precis, tycker inte ens du är så öppen härinne, mest allmänt och nästan samma åsikter som flest härinne, inte så konstigt med det.. fortsätt med det du.. kram

#7 - Elenor

Jag gillar att läsa din blogg men bryr dig inte om svenska men vi är döva! :)

#8 - natty

jag sade nog att jag tycker du är ganska öppet av dig. jag hyff förklara igen, jag menade att du vågar bjuda på dig själv och berätta om olika saker, medan andra bara berätta om vad de gjorde, ytligt typ.. eller så jag vet ju lite om dig, kanske därför kunde jag läsa av texten utan du var för öppet :)

alltså du är aldrig FÖR öppet, nä lagom tycker jag!

lagom är ju bäst eller hur? ;)

#9 - Ulrica

Låta dig aldrig bli hindrad pga din svenska.. Har andra problem med din svenska så får de sluta kolla din blogg. Likadant med mig.:D

Rolig att andra uppmuntra med att de gillar din blogg!! :D

kram

#10 - Fia

Snygg header!! :) du skriver om roliga saker och jag tycker det är lagomt, inte för mkt öppet och så. fortsätt med det du brukar skriva om. Kul och läsa hur ni har det samt titta på dina underbara bilder som du tagit! :) kram!

#11 - Cami

nej jag tycker inte heller att din blogg är öppen.. det är bara kul att läsa din blogg.. speciellt med blder som du tagit.. du är så duktig att fota..



Kram

#12 - Jennie P

Hej! Jag är en av dom som läser din härliga blogg. Jag ser inte fel på det där du skriver om allt och inget. Det tillhör livet! :) Fortsätt som det är! Var dig själv bara som man mår bra av det oavsett vad de andra tycker! som andra säger att alla har olika uppfattningar. det spelar ingen roll vad, hur man säger då säger folk alltid något för alla har olika åsikter som gör livet bara intressant! ;)

Jag ser fram emot till dina kommande fina bilder framöver! :) Må så gott!

#13 - Linba

Fortsätt skriv som du gör och skit i dem som tycker om du är för öppet eller om de tycker du har dålig svenska. Var bara dig själv, Pernilla!

Gillar din blogg, fina bilder osv :)

Kram

#14 - Linda E

Jag tycker samma som de andra, var DIG själv. Din blogg är bra tycker jag. Bra och spännande bilder, du berättar om olika saker. Fortsätt med det. Jag tycker inte att du är för öppen. Precis lagom.



Ha det så bra kram

Linda

#15 - Anonym

Håller med många av dem. Kör på som du brukar! Jag skriver inte allt heller. Sköt om dig! Kram

#16 - Askungen

Du är inte så värst öppen.



Men det är aldrig fel med att vara öppen.

Det finner inte sig någon anledning att vara

rädd för öppenhet.



Öppen med åsikter, går det bra, men att inte behöva vara öppen om sitt liv, ofta avspeglar rädslan för oss människor, känna oss utblottade med livets öppenhet för världen för att vi inte vill bli utdömda eller jämförda.



Ibland är det Ok att skriva skit svenska, det är viktigare att man förstår innehållet, och fortsätt med det du gör, alla kan skriva mer eller mindre.

#17 - Jenny

Jag tycker du absolut håller en jättebra "nivå" när det gäller din blogg. Det är svårt att vara "selektiv" på ett rätt sätt . Bloggsidan är DIN och du skriver för din egen skull! Det är likadant för mig. Fortsätt med det du gör och bry dig inte om vad de andra säger det har jag för längesedan slutat med.

KRAM

#18 - mallan

det märkliga med att folk tycker att din blogg är "för öppen"- när det egentligen vad folk vill ha av oss, för öppna så de får veta alla skvaller.



Och vad menas med öppenhet för dig?

Att du nämner att du inte gillar Kate Moss, t ex?

Vad är ytligt för dig?



bullshit med det där "ber om ursäkt"-inlägg- skit fanders med det!