Lakan!!


Nu har jag tvättat de nya lakan och bädda dem på våra sängen fast det känns ändå inte bra för jag tror inte det är skönt att sova i, eftersom lakan känner inte lika skönt.
Men jag ger dem en chans och prova sova i kväll med nya lakan, så får vi se.
För jag såg någras kommentar om lakan att om man tvätta några gånger så är den mjukt, hoppas..

Det är så himla synd för lakan är jättesnyggt men för oss är det viktigast att sova skönt, mjukt och så.

Nåja får man accepterar att man inte alltid lyckad köp, ibland passar det helt enkelt inte.
Nää nu ska jag dammsuga här..
Sköt om er alla..

Kram..
#1 - Emelie

jag själv älskar att sova i då de är precis nya. :D

#2 - Miss Borén

Lakan e jättefina! Sköljmedel:dubbel=MJUKARE och dubbel luktar gott, kanske??

Haha, kul filmklipp! Puss

#3 - Sofia

hahaha förut sa din mamma ju att hon trodde att det skulle bli en flicka! :) :) och nu tror hon att det blir en pojke? :) ja vi får se vad det blir sen när lill*n behagar att titta ut :p förresten, håller med om att vissa lakan faktiskt gör skillnad. numera köper vi bara satinlakan för vi har märkt att de är mkt skönare att sova på! puss