Tröööttt Pia...

Helgen blev lyckad tyckte jag fast vissa var lite rörligt men att träffa många folk var det jättetrevligt.
Men nu är jag jättetrött och helt slut.
Det var också härligt att få träffa älskling igen, har saknat honom..


Jag kommer att berätta mer om dövas dag annan dag när jag är piggare och har lust..
Sköt om er alla..
Kram..
#1 - Fia

kul och träffa dej igen, trots det var en kort stund. Bättre än inget. :) Kram!

#2 - Miss Borén

Skit snyggt bilder! Tack gumman för helgen, nu blir det läggdags här!

Helt slut :) Puss

#3 - Sofia

fina bilder :) det var toppen att träffa dig igen!! pusss

#4 - natty

kul och träffa dig! hoppas mobilen är ok, fast du smsade mig utan prolbem! :)

#5 - Suma

Fint bilderna.

#6 - Anonym

Fina bilder på er! Trevlig helg! Kramm

#7 - TANJA

wow snygg design du skaffat dej. typisk alla fotografer som har såna i sina bloggar men det ger ju mycket personlighet :) inspireras av vem ni är liksom. Jodå de e finekalas. dagarna börjar kännas väldigt L Å N G S A M T ! :( hoppas det är bra med er och går det bra med tillverkningen? kram i massor