88 palett med skimmer färger!


Nu har jag beställt palett med skimmer skuggor och det finns också matta färger men jag valde skimmer.
Bra att ha olika färger så man kan välja vilka man vill ha.

Om jag älskar det så kommer jag nog beställa matta färger men vi får se.
Jag valde skimmer för när jag handlade smink så valde jag alltid skimmer därför är det bäst om jag tar skimmer.

Är ni nyfiken också så klicka här Queens & Shadows mineral makeup.
Jag använder bara mineral makeup för min hud mår bra av det.
Om ni undrar vad är bra med mineral makeup så googla fram det och kolla.

Det var hos Linda sminkblogg jag fick syn på 88 palett och blev sugen själv att beställa det men jag väntade fast jag har alltid vill ha såna många olika färger skuggor och har sett olika hemsidor som har sån men olika typer och det blev aldrig av att jag köper det men nu blev det äntligen av.
Det tog faktiskt ca två år för mig att köpa den men jag tvekade alltid, vet inte varför men tack vare Linda när jag såg hur hon gjorde med skuggor så bestämde jag äntligen till slut att beställa det!!

Jag hoppas att KAMERAN kommer idag men vi får se och idag ska det inte hända nåt speciellt utan bara trista saker att tvätta kläder och städa skåpet i barnrum för där finns massor mina gamla kläder som ska slänga, ska inte slänga utan till UFF eller vad heter det nu, hmm?

Ni får ha en bra dag/ Pernilla.
#1 - Emelie

jag förstår dig helt och hållet om att hålla tummarna att kameran kommer idag, och jag hoppas med dig att kameran kommer idag. ;)

#2 - Fia

oj! såg den hos linda, sugen på att beställa men var osäker... får kanske vänta och se vad du tycker om dem först hihi.. vill gärna ha ljusa färger nu mot sommaren.. :)



Hoppas för din skull att kameran kommer idag! kramkram

#3 - natty

håller tummarna att kameran kommer idag!! :)



du får leka med kamera och visa olika smink sen då du fått dom både, dvs kamera + paletten :) puss