Jag testade ögonskugga som jag fick paket idag :)!!!

Det är svårt att se färg på bilder för jag har inte bra kamera men jag tog tre olika färger, en ljusrosa, lila och ljusvit.
Det passar mig bra tycker jag för jag har frågade Linda vilka som passar bäst färg till gröna ögonen så svarade hon lila, det stämmer bra.

Jag vill inte tvätta bort smink än för jag vill vänta på min älskling kommer hem så vi få se vad han tycker om färg på ögonskugga hihi.
Han är och hjälper sin pappa nu i Håverud som ligger ca 4 mil bort men han kommer snart hem.

Ha en mysigt kväll!!
#1 - natty

SNYGGA fötter du har ;) jaa det känns då man går. sa tll dig tidigare, inte mysigt känsla! :P



håll tummarna på kameran kommer imorgon innan helgen! :)



puss

#2 - Fia

fint sminkat! :) Verkar vara bra, hmm.. :) vad kostar den? + frakt? ojoj, redan under 10 dgr kvar nu! :) Hoppas kameran hinner komma innan H*n kommer ut ;) kram

#3 - Mirre

Jättefint =D. vad är det för kitt du köpt? Vill också ha färgglatt ögonskugga =D



Kram

#4 - sofiaw

det ser inte bekvämt ut med dina fötter :S hoppas du slipper det så fort barnet är ute! :)



nja jag vet inte om jag gillar sushi men jag har typ bestämt mig att jag ska tycka om det, därför gör vi det på lördag :)

kanske ska man hyff fixa en annan maträtt som man kan ta om man inte kan äta sushi :)



pusss