#1 - J.E

Oj, spännande. Det är snart dag att födda baby.. Tiden har gått fort, eller hur? :) Lycka till!

#2 - Mirre

Ohh fin du är =D. Men förstår att det gör ont att gå vännen



Kram

#3 - Miss Borén

Åh gumman.... snart dags.... ligg så högt upp du kan (fötterna alltså) ;) Tänker på er varje dag! Puss

#4 - selin

oj oj. fortf tror jag på en pojke! :)

spännande... det närmar sig verkligen...



håller tummar och tår att ni får kameran innan bebisen ser dagens ljus! :)



kram!

#5 - AnnaN fran Washington DC

fin mage!! den ser sa redo att komma ut!!!! ;-)

#6 - dessi

ojoj, kan ej föreställa mig hur det känns att gå med svullna fötter. säkert obehagligt men snart är dom borta! ha stödstrumpor på eller lägg fötterna högt på bordet/stolen. magen ner nu, snart dags! tänker på dig varje dag, hur du mår osv.. kram

#7 - Pernilla

J.E:

Tack, ja tiden har gått så fort, ofattbart :).

#8 - Pernilla

Dessi:

Du kanske har tur som inte får svullna fötter för det finns vissa som har inte fått svullna fötter, lyckost då :).

Men ärligt talat så stör det mig inte så mycket ändå för jag åker inte och jobba utan jag är hemma så det stör mig inte mycket ändå :).



Jaa det är bara 6 dagar kvar nu men det blir nog inte 6 dagar kvar utan senare tror jag och det är ofattbart att snart är det dags, otroligt.

Tänker också på dig hur du mår och o.s.v :). Kraam

#9 - selin

märkte nu att vi har samma hello kitty pyjamasbyxa, hih :) visst är den skön :)