#1 - dessi

du är otroligt fin med långt hår!

#2 - Suma

Oj vad spå fint bilderna..

Vad så passa löshår din hår..

Du är så vacker..

Kramm

#3 - Jinna

Har länge gillat titta på era foto, de är så mjuka och vackra. Till och med själva header. Tummen upp! Vilken systemkamera använder ni, förresten?

#4 - Sol Jenny Sigfridsson

Hej!!

Var kan man göra High key?? Det är såå fint bilder du har gjort =)



Ditt hår e såå fint!!



Kram från Sol Jenny Sigfridsson

#5 - Emelie

jag håller med det där om high key. gör ganska ofta sånt hihi :D

#6 - Jenny B

Du är väldigt vacker, Pia.



Du är duktig på bildredigering. Gillar bilder med High Key. Kram

#7 - Pernilla

Dessi:

Tack :)

#8 - Emelie

jag brukar egentligen använda enskilda lösfransar, typ några fransar i en och en. mycket lättare men annars som jag hade på headern, jag limmar och sedan torka i ca 20 sekunder innan jag sätter den på MED pincetten. lättare än med fingrar :)

#9 - Mirre fotande hundtoka

Allt bra idag?

kramar

#10 - cina

Hej nu e jag vaken vid blogg igen men tror inte jag blir lika aktiv som tidigare :) råkade hitta dig hos annan så var jag nyfiken vilken kön det blev.. Grattis!!Jättesöt!

Var hittar man high key? genom internet? jättefin på dig så långt hår o rätt färg toning tillsammans, eller har du tonat ditt hår innan för att passa till de andra håret?

Kram