Help!

Jag fick tips om Badoo och jag trodde att där hemsidan är bara vanligt hemsida som söker vänner men där killar och gubbar lämnade mig inte i fred, de vill snacka o skrev läget snygging trots jag skrev att jag är upptagen.

Jag vill inte pratar med nåt singel killar utan bara mina vänner som e medlem där men kanske har jag inte riktigt förstått vad hemsidan är.
Jag försökte avsluta medlemskap där men verka nåt konstigt så det jag inte kan avsluta medlemskap där.
Ska fortsätta o försöka nu.

Jag har inte tur igår och idag, urrk när ska det tar slut.
Det hände några saker igår som är pinsamt, haha men tur det hände hemma så det är bara Peter som vet.

Yeesss äntligen avsluta medlemskap där.

Nu får jag hoppas att jag inte får otur mer, haha.
#1 - Malin L

hihi! ibland är så skumt med vissa hemsidor... :)



Malin

#2 - Mirre fotande hundtoka

Usschhh då, ja man ska passa sig. Råkat ut för liknande, det är äckligt



Kramar

#3 - sita

Så det funkade att avsluta medlemskapet i badoo? Har försökt men hittar inte??