:S

Förlåt för det jag tänker göra är att jag tänker byta användnamn och lösenord till min privat blogg, vet att jag är hopplös men ni är fortfarande välkommen och maila till mig om ni vill fortfarande ha lösenord till Antons blogg.

Jag behöver inte säga varför jag bytte så bara maila om ni vill fortfarande ha så är ni välkommen :).

Ni kan maila till [email protected]
Kram!
#1 - summer

haha söt hund ser ut ledsen. :) Jag skriver dig mejl. Vet du vad? Min man och jag har skaffat lejonkanin (7 veckor) igår. Min man är lycklig kille. =) Men jag ska skaffa dvärgkanin pga sällskap än ensam. Det är inte kul.



Kram

#2 - sofiaw

hahaha vilken hund! ;) men väldigt passande ;)

#3 - Pea

Sött hund! :)

Ang vikten, tar det lugn o hitta motivation så hittar du väg till din drömsvikt... Men jag tycker du är så fin som du är... Jag har fortfarande gravidkilo på mig sedan Benjamin föddes, vägde då 60 kg när jag blev gravid och väger nu lite över 90 kg, fortfarande har jag inte hittat motivation... än... är bara kanske lite lat...;)

Men som sagt du är fin som du är!..... :)

kram

#4 - Mirre fotande hundtoka

SÅklart man vill byta lösen emellanåt, jag vill gärna ha det, eller lär jag maila?



Du har en award från mig

#5 - Suma

Vad söt hund..

Inte fara.. jag ska skicka email till dig:)..

Kramm