Jag ska nog ta bort julgran


Anton vill hela tiden gå till julgran och jag fick springa många gånger, så jag funderar på att ta bort det, lika bra.
Som ni ser första bild när han gjorde nåt med händer och han är verkligt tokigt i sina händer, haha men söt.
Det syns som han tecknade blomma men jag tror inte han vet det.

Nej nu måste jag sova.
God natt..
#1 - natty

ja om man ser på de 2 första bilder, om och om, då syns pi som han sa blomma!! :)

sent du lade dig, nattuggla! :D puss

#2 - Mirre- Foto & hundtoka

Hehe en liten pillis =D

Kramar

#3 - Fia

Vi har tagit bort granen pga den barrade så mycket samt så nu har Amy märkt att granen var kul så att hon började tugga på grenarna. Ingen idé att ha kvar granen då.. :( men skönt och slippa den nu.



Ja, du kommer att lyckas till sommaren, du kommer bli jättefin i klänningen! söta strumpbyxor du beställt ;)

Kramm!

#4 - Emelie

Låter som det kanske är dags.. :)

#5 - Mirre- Foto & hundtoka

Gott Nytt år

Kramar

#6 - Sofia

söta bilder på anton som alltid :p julaftonen firade vi uppe i söderhamn hos kristians föräldrar men åkte hem igen den 25:e o åkte vidare söderut till mörtvik o här är vi nu! :p ska fira nyår här, mysigt!! var ska ni fira nyår då? puss!