Storlek 36


Jag har klänningen från Ellos och storlek är 36 som jag hoppas på att jag kan använda den till sommar 2011.
Just nu har jag storlek 40/42 och det beror på min armar och mage som inte passar till storlek 38 så jag måste ha 40/42 eller L/XL, beror på fabrik som har ibland konstigt med storlek men annars kan jag ha storlek 38 om det är stretch.
Men nu har jag ju mål att starta med stegräknare tävling och LCHF diet samt motionera mer så klart för att få bra kondis och må bra.

Kommer jag kunna ha storlek 36? Det får vi se och om jag inte lyckas till sommar så får jag spara den ändå tills jag kan använda den för jag tänker inte stressa mig och det beror också mycket på disciplin men jag tror faktiskt att jag har disciplin så jag hoppas att det håller.

Jag vet att jag ska inte säga det för tidigt men jag vill HOPPAS att jag klarar det och att min disciplin håller.
#1 - natty

ja ett bra sätt att nå sitt mål med klänningen, men du får inte pressa på för hårt bara, glöm ej att leva livet! ;)

det ska vara roligt under tiden också och jag tror inte du glömmer bort det :) puss

#2 - Ingela

Lycka till! Vi är många som kämpar med vikten och kan stötta varandra! =)