Torsdag...

Jag har upptäckte en sak på mig själv att min mun är inte lik som förut för det har typ blivit större än förut och ärligt talat så gillar jag det, haha.



Jag tyckte även att min vad har blivit större också, hmm och har gått upp till 70 kg nu så jag har gått upp 12 kg.
Hoppas inte att jag kommer gå upp till 20 kg men tyvärr så tror jag att jag kommer göra det..

Nej nu tänker jag gå och vila mig lite stund..
#1 - sofiaw

jaaa gör det! jag älskar ju din danakaka!!! :)



som sagt, du är jättefin! jag tvekar om du kommer att gå upp mer eftersom din mage är så stor.det är väl omöjligt att den blir änju större!!! ;) puss

#2 - natty

hihi vad ska du då baka om du orkar på söndag? :)



12 kg, inte farligt. de kommer ju försvinna fort sen tror jag :)



puss

#3 - Eva

När jag var gravid så såg jag att min munnen har blivit större så jag kollade på gamla bilderna. då såg jag att munnen har blivit större.. 12 kg upp .inte så farlig jag gick 16 kilo upp men 11 kilo bort efter en vecka förlossning.. jag tror att du går nere i vikt snabb. men viktigast att du och hjärta mår bra. Vikt är inte viktigast när Hjärta kommer ut:)

#4 - Askungen

Alltid finare med fylliga läppar :P