Dagens sms från älskling!

Du är den bästa
flickvännen någon
man kan ha puss
tur att du e min
puss älskar dig
puss..

Jag älskar dig så mycket Peter..

Nu är jag sugen på att göra 3D/4D ultraljud och jag såg http://hannabjorkstedt.blogg.se/ blogg, underbart bilder och hon vet fortfarande inte könet, så det verkar som man kan gör 3D ultraljud utan att veta kön.
Vi vill ju inte veta så de kan se till att vi inte ska få veta könet, helt perfekt om det kan funkar så.
Kan det funkar eller vad tror ni?
#1 - cina

Åh va söt bebisen syns så skarpt på bilderna när jag tittade in hos Hanna som du nämnde.. Det är rena mirakel..Det är inte alls samma som jag gjorde själv två gånger och utvecklkingen har utvecklat enorm så mycket ...

Du kan alltid fråga Hanna om det syns direkt på könet om man tar bild på detta..Eller om man kan tala om innan att man inte vill ha bilderna på könet som syns direkt så att man kan välja t.ex händerna, fötterna o när ansitket är alltid underbar o kanske mage? rumpan är ju söt också. pussar alltid på mina flickornas mage o rumpan när de var småååå. Saknar den tiden..hi..

Kram

#2 - natty

ja man ser mkt av 3D :) jag tror att man får säga till innan att man inte vill veta könet, så de ser till att inte kolla därnere..:)



sött av din peter, man måste ju få såna sms då och då! :) puss

#3 - dessi

hannah har tagit många fantastika o otroliga vackra bilder. fotograf proffs? ibland sugen på 3D/4D jag oxå. hörde det kostar 1000-2000 kr? kram

#4 - kia

hej du vet ju att jag varit på en sån undersökning och de talar inte om könet ifall man ej vill veta det så det är helt lugnt :) kram!

#5 - Pernilla

Dessi:

Jag har hennes blogg i min bloglovin för jag älskar hur hon har tagit bilder, hon och hennes pojkvän är båda själv fotografera men mest hennes pojkvän som jobba med fotografering tror jag och Hannah jobbar extra som fotografering.

De båda är duktiga.

Ni kan kanske kolla med dem att ta bilder på din gravid mage sen :) för de bor ju i Sthlm :).

Jag har följt hennes blogg mer än ett år och nu är hon gravid oxå. :).



Ja det kostar om man vill gör 3D/4D ultraljud och jag har kollat i Gbg och det kostar 1700 kr i gbg..

Dyrt men kanske värd..



Kraamm

#6 - Suma

vad söt av din peter skicka sms till dig..

Dyr 3D/4D kosta men det värd oxå..

Allt är bra med dig?

Krama

#7 - 24 år och snart pappa

får verkligen säga ett stort grattis till första barnet. hoppas allting kommer gå bra! :) själv inväntar vi som sagt med UL. men snart är vi där med!

#8 - Elisabeth

Sött av Peter att skicka sms till dig!



Det är härligt att man känner sig älskad av sin käre och höra det från den man älskar!



#9 - 24 år och snart pappa

bra skrivit som kommentar som du skickade. Och det var snällt gjort att du kommenterade! :)

det där ultraljudet kommer jag längta :) vet ni förresten vad för kön det är?!

#10 - summer

wow grymt 3D/4D. :) Jag vill men det är dyrt. :S

kram

#11 - Fia

Härligt SMS du fick! :) Mysigt. hihi.



jaa det där 3D/4D ser spännande ut, synd så kunde man inte göra det för typ 6-7 år sedan... hihi.. kul minne sen för er. men snart får ni träffa hjärtat. :) kram

#12 - Lenita

Å så sött av Peter att skicka så fin sms till dig. Krammm

#13 - pezze

va!!!

tycker du att jag e söt?!?!?!

åhh.. :O

tusen tackar så mkt för den fina komplimangen :D

det e inte varje dag jag får höra den ordet :D

tack...;D

jag brukar inte ha klänningar ,men ibland känner jag för att ha lite finfina kläder :)

Men nu e det värme o sol jag väntar på, så jag kan ha detta på mig.. ska oxå fixa romarsandaler ngn gång på våren :)



sött att din kille skickar sms te dig.. det e bra att ni värna om varandra :)



va försiktigt när du vaggar fram på alla snöhalkiga vägar!!!



hare gött imorrn :)

#14 - kia

absolut! definitivt! Man såg ansiktsdrag, näsa, ögon..händer...etc...Lova hade ena foten uppe vid ansiktet som hon höll i med sina händer..Det var kul att se :) du kan ju gå in på nätet o läsa mer om 3d, vad det innebär o vad man ska tänka på innan etc..lycka till! kram ps. Lovas ansiktsdrag på bilderna är identiska med det hon såg ut när hon föddes, så man kan se mycket tydligt på undersökningen....

#15 - Fia

ja, det är så jobbigt med ny snö, det är vackert med snö under vintern, men det räcker med det vi redan hade :) Jobbigt och vara gravid, tur inte höggravid då mer jobbigare skulle jag tro. :)



KRAMMM!

#16 - 24 år och snart pappa

Det är liksom 2 saker om ul. Vi vill egentligen veta vad för kön vi kommer få. om vi ska veta så missar vi en väldigt fin överrraskning när det är dags med förlossning. Vi får tänka mera på den saken innan det är UL för oss