Jag vill inte...

Att åka till Göteborg idag, orka..

I går kväll sade Peter till mig att jag måste vara försiktigt när jag går ute för det är halk och att han skulle bli arg om jag ramlade för han vet jag har inte så bra balans när det är mörkt ute och jag har märkt också när jag är gravid nu så har jag lite svårt att gå "ordentligen".
Så sade Peter att han vill egentligen att jag ska stannar hemma nu från jobbet så han slipper oroa mig när jag inte är här utan i Göteborg och han kan inte vara där så fort han kan om någon hände mig.

Jag förstår hans oro och ärligt talat så känner jag lite tung att åka till Göteborg nu när jag är gravid, inte lätt.
Men jag måste ändå jobba tills slutet av mars och så sen ska jag tar ledig en månad innan förlossning.

Ni kan gissa hur mycket jag längtar till slutet av mars..


Jag har egentligen ingen nåt att skriva om idag så jag avsluta den här nu och återvända när jag har nyheter :).
Skriv snart.

Glömde att säga en sak, idag är det 99 dagar kvar :).
#1 - Jasmine

Hej, vad sött av peter som tänker på dig och bryr sig om dig:)

kan förstår att blir lite tung man när man är gravid, särskilt din jobbet ligger ju i GBG, hoppas du klarar fram till slut av mars.Sedan du kan njuta och har något att se fram emot:) eller hur??Oj 99dagar kvar, oj blir spännande att börjar närmare sig dagar:) kramar

#2 - Fia

Härligt att det är under 100 dagar kvar, hoppas verkligen för er skull att det blir så, för det kan ju bli mer.. :( hihi



Här har vi inte så halt ute, men lite grått och trist väder.

Jag kan längta tillsammans med dig tills sista mars för då bör vi ha fått vår här och sedan fyller Edwin 7 år. :) Men ändå vill jag inte att han ska bli äldre. Haha. ska iväg till skol sköterska med Edwin för vägning och mätning, och sen fika på Hugos dagis. kul! :) KRAMM!!

#3 - Linba

Gulligt av Peter :) det är jobbigt att gå när det är så halt, man spänner sig liksom.

Har du sökt havandeskapsledighet, om du har t ex tunga lyft eller risk för hot och våld på jobbet kan du alltid ansöka och se om du lyckas få H-ledighet och kan sluta jobba tidigare..

KRAM

#4 - Ira

99 dagar kvar..spännande :) jaa jag skrev i ngn inlägg där jag frågade om du kunde göra header, ej fått svar så jag osäker om du sett den inlägget, hyff fråga igen :) o det e ok om du inte hinner/orkar, det e bara att säga nej.. du har gjort 2 åt mig förut så jag tycker de var fina o jag nöjd så därför fråga dig igen :)



Kram

#5 - summer

Du gör mig orolig samma som Peter. Du måste vara försiktigt! Jag ramlade pga halk förra veckans. Jag har ont rumpa. :( Det är farligt.Ja skönt att du tar ledigt den mars. Tiden går fort.

Vad för nyheter? nyfiken :)

#6 - natty

jaa man får vara försiktigt så gott man kan när man ska iväg ut! måste man jobba så måste man trots hur väder e :)



inte långt, typ två månader kvar tills du har ledig! :)

snart under 90, sen 80, sen 70...osv!! :D puss

#7 - Pernilla

Summer:

Var inte oroligt och jag ska försöka vara försiktigt :).

Du har missförstånd mig lite med nyheter, jag har inte nåt nyheter utan jag menar att jag kommer tillbaka när jag har någon att berätta för just nu har jag inte någon rolig nyheter att berätta. :).

Kram på dig..

#8 - Suma

Peter Bry om dig så mycket..

Du ska försiktigt och ta det lugn..

Tiden går så fort till mars sen ledigt..

Oj 99 dagar kvar..

Jag tänk på dig..

Kramm på dig..

#9 - Pernilla

Jasmine:

Ja han är söt som bry sig om mig :). Jag håller tummarna att dagar kommer gå fort tills jag tar ledig, hihi :)..

Kramar på dig.



Linba:

Ja det är jobbigt när det är halt ute och man blir så stel som du sade. :)

Japp har ansökan havandeskapsledighet och vänta på svar. :).

Kramm