Dopklänning

Peter och hans bror har använde dopklänning som Peters mormor har stickade och nu ska Anton få använda dopklänning som Peter har haft det.
Men vi ska köpa en ny blå band hade vi tänkt göra och det blir kanske mörkt blå eller nåt annorlunda färg för det är vanligaste att ha blå band men vi får se.

Det är en jättefin dopklänning tycker jag.
#1 - Fia

Oj! vilken jättefin dopklänning! :) spännande att det närmar sig nu ;)

kramm!

#2 - Mirre

Ohh sådan fiin dopklänning riktigt tjusigt =D. Ha knallblått i mörkblå el turkost sidenband kanske =D

Kramar

#3 - bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

#4 - Sofia

den är jättefin! den är väldigt lik som johan hade när han döptes, mamma stickade (eller om det var mormor?) den åt honom :) jonathan ska döpas nån gång i sept o troligtvis kommer han att ha den :)

förresten, ja du o anton måste absolut komma o hälsa på oss i sept, vore såååå skooooj!!! :D puss

#5 - Stina

Oh, va fin den var! Jag tänkte på färgen, GRÖN!:) det är ju jätte fint till stickat med:D

#6 - kia

vilken fin dopklänning! ja mörkt blått blir oxå fint, liksom grönt som Stina nämnde..Lycka t med på dopet..Mycket att tänka på tex hur man vill ha det i kyrkan. Man kan ändra i dopprogrammet nästan hur som man vill, och ta dit egna förslag på fina sånger el texter...;) Jag tecknade dikten "Älskade barn"....och G tecknade " Ett gudbarn" , sen valde jag två fina sånger som tolken tecknade på tspr, oerhört vackert...hoppas er dag blir lika vackert! kram!

#7 - Helen

Det er en kjempefin dåpskjole :)

#8 - Eva

Hej, Tronds farmors mamma har sytt klänning själv så vi valde mörk grön band och det blev fint:)

Kram

#9 - Pea

Åh jättefin dopklänningen! :) Kul med dopet, mycket att tänka på innan, planering och sånt... Min kusin hade mörk grön o det var jättefin! Kanske ska ni också prova?



KRAAM!

#10 - Junitjej

Jättefin dopklänning!

Din blogg är också fin!

#11 - selin

man tackar ang bilderna ;)



hihi, jag håller med om att det är kul att planera och sådant, men att packa... är typ "när är det färdigt"? :D fortf är jag inte klar med packningen.. :/ haha... men snart så :)



kram