Öh...


Om jag hade stora bröst skulle jag iallafall inte ha sån klänningen för jag tror säker att de kommer inte se på hennes klänningen utan på hennes bröst hela dag för det stör verkligt, enligt mig iallafall.
Jag tycker bara synd om dem..
Nu undrade ni vart jag hittade de bilder, jo i google bilder.

Nu är det dags för mig att sova..
#1 - mona

herregud... det blir bara fult!!! håller med dig max!

#2 - Miss Borén

OTROLIGT FULT! Förresten så tror jag att prästen hade det riktigt jobbigt den dagen... Titta på paret eller brudens bröst eller i bibeln?? :D

Godmorgon förresten, ingen baby ännu..... Puss

#3 - Malin L

fyfan! ful!

#4 - natty

fuuuuul!!! jaa klart e det pi jobbigt för bröst väcker bara uppmärksamhet! haha

puss

#5 - dessi

fyfan!! så fult!!!!!!!!

#6 - Sia

Usch så ful håller med, om jag har stora bröst skulle väl ta bättre klänning!!

#7 - Elenor

fyfan ful! :/

#8 - A

hahahah va fult...urk!



ja japanskt spa, ni kan ju kolla på hemsidan och göra nån dag när ni är redo att va själva utan Anton, kanske om 1-2 år?

Kramar om

#9 - Mirre - en dalkullas vardag

Ohh vad fult,

#10 - jasmine

håller med dig fullständigt, jag skulle inte ha sånt om har stora, förstör dagen för detta!fult!

#11 - ohh det är fult

#12 - Cissy

ohh det är fult!!

#13 - Fia

fyfan! Bland de fulaste bröllopsklänningarna jag sett! Tänk om tuttarna trillar ut??? Hehe..



tack, är så nöjd med frisören! :) och även de jag köpt idag, tack så mkt för att du var med och delade! ;) krammmm

#14 - Josannah

ånej!! Inte heller skulle jag ha sådan klänning. bara min "blivande make" får se senare på bröllopnatten, än alla gästerna. usch..

#15 - Ulrica

ASFUL!

#16 - sofiaw

hahaha. man kan inte vara frisk om man vill ha en sån klänning :) nu har jag semester! :) vi ses nästa vecka, då ska jag fika mde dig!!! :) puss!

#17 - Junitjej

Gräsligt!! Hur kunde deras blivande makar tillåta dessa klänningar?!