Trötter Anton!!


Anton har varit vaken hela dag igår och vill inte sova utan kanske bara vila i tio minuter sen vaknade han igen men igår kväll somnade han ca kl 21.00 till kl 05.00 och sen somnade han igen och vaknade kl 10.00 och somnade igen till kl 14.30, nu sover han.
Det brukar inte hända för annars när han vaknade kl 5 på morgon så vaknade han alltid kl 8 på morgon igen men det gjorde han inte idag så han måste vara trött efter igår när han var nästan vaken hela dag igår.

Äntligen för jag hann tvätta kläder och fixa några saker som jag inte hade hunnit att göra igår och Anton har även också skrek i en timma utan orsak igår och jag kunde inte få honom sluta skrika för han skrek bara, ingen av napp, mat och när jag bar honom, ingen av dem hjälpte och han skrek ändå.
Jag kände mig verkligt hjälplös men tur att jag var bra på att ha tålamod och till slut orkade han inte skrika mer och somnade fast bara i tio min sen vaknade han igen och glad, hihi ja han kan vara lite konstigt ibland, hihi men älskar honom så.

Så idag har han bara sovit, ätit och sova men vi får se vad det kommer hända senare kväll.

Nu ska jag göra ägg omelett med bacon..
#1 - natty

jaa kanske hade ont i mage eller ja vem vet vad det beror på han skrek i 1 timme.

gick på promenad idag men det var krångligt för tilva bara skrek, så jag fick till slut bära henne och höll ena i vagn.. puh!

vissa dag vaknar man nästa hela tiden, vissa dagar sover man nästan hela dan! :D



har förresten smsat dig och få se om datumet passar er :)



puss

#2 - suma

Vad så vacker bild..

Hoppas att Anton mår bra och mindre skrek..

#3 - Fia

Jobbigt när man inte vet varför bebisar skriker, men hoppas han blir bättre snart. Han kanske är i tillväxtperiod och då brukar man kunna behöva sova lite mer. :)

passa på och vila/göra saker du inte hunnit med tidigare. :)



Här har det regnat, men det kändes varmt i luften.

Har oxå varit i Legoland, men då var jag typ 5-6 år, och mindes inte så mkt, bara att jag hade kul där :D



kramm!!!

#4 - jasmine

hej! oj jobbigt men jag är säkert att det kommer över senare när han blir lite större antar jag. jobbigt att känns att vara hjälplös. jag beundrar dig verkligen!! hoppas på att få se lille anton snart igen. Kramar