Härligt dröm och mardröm!!!

I natt drömde jag att jag födde en pojke och det var härligt känsla för jag fick hålla honom och han var så mjuk och så gosig.
Allt känns så perfekt och jag kände mig så stolt, svårt beskriva men det kändes så äkta.

Men sen fick jag mardröm att det inte gick att amma mig för jag har inte mjölk i bröst och bebis skaka huvudet och sade det finns inte mjölk, märkligt att bebis kan pratar tidigt, haha.
Så sade min mamma till mig att det måste vara någon fel och så sade jag nej tyvärr, min mjölk bröst fungerar tydligt inte och jag kände mig så besviken och dålig mamma och sade till mamma att jag får fixa mjölk ersättning så nickade bebis och sade ja det borde du, hihi.

Det var inte så mardröm men för mig tyckte jag att det var mardröm för det känns så i dröm.

Sen drömde jag också att sonen har ljus rödhårig/orange som min farfar och min kusiner har, också Tuva när hon var bebis.

Vilken dröm..
#1 - Cami

har råttfärg på riktigt :) ful färg. det blir nog brunt och slinga några ljusa i sommar istället. får se när bebis födds och se om det stämmer eller inte :)



kram

#2 - sofiaw

haha, tänk om bebis kunde prata så tidigt, det skulle vara mycket enklare då... ;)



men då är jag ännu mer säker på att du får en pojke ;)



saknar dig med! puss

#3 - Mirre

Hehe vilken dröm =D, så bebbar kan prata så tidigt med ;).



jag drömmer också mycket, ofta bra drömmar men titt som tätt jobbiga med



kram

#4 - natty

hehe tänk om bebisar kan prata så här tidigt! ;)



jag längtar och längtar tills du ska föda!!!! :D puss

#5 - Fia

Drömmar kan vara roliga men jobbiga också, kul att du drömde att det blir en kille. Nu får vi bara vänta och se om du drömde rätt. ;)



Jaa, det är kul och pyssla.



KRAM!

#6 - Addie

Kul att du drömde om en liten kille som kunde prata tidigt. När jag väntade min äldsta dotter så drömde jag en natt att jag satt på en stol hos tandläkaren och så kom en liten tjej krypande och kröp upp med stege upp och skulle titta på mina tänder. Det fanns en tandsköterska bredvid och var också liten och söt och båda var tjejer. Inte omöjligt att det är ett tecken på vilken kön, men det vet man aldrig. Kram

#7 - Mirre

Förresten länkat till dig förrut, det är ok va? Du finns under bloggar?



kram

#8 - Mirre

Du får länka till mig med, vet du hur man gör =D, det är lite pilligt då man kodar in dem =D



<li><a target="_blank" href="http://myflowergirl.blogg.se/">Mirre</a></li>



Skriv så i varje kodmall =D

#9 - Mirre

Hur ser din kod ut för de andra, så kan jag hjälpa dig så det blir rätt =D



kram

#10 - Mirre

har du msn?

#11 - Mirre

jag menade mest att på min står det bara Mirre, men på de andra är det ett hjärtan framför, tänkte mest att du kanske vill ha lika på alla?



Där det står bloggar jag läser? Du lägger väl in det under kodmallar eller?

kram

#12 - Fia

Haha, ja sant! Se till att komma i hågo och ladda er vibrator. :D



Hmm, jag har kvar det och vet tyvärr inte hur man fixade in det, det var någon kompis som hjälpte mig med den.. :S

Hoppas det löser sig och att ni hittar hur man gör det :)

Kram!