Jag har gjort en header till Sara...

Jag som sade förut att jag har tappade helt lusten att göra header men nu verkade det som jag har fått tillbaka lusten men på ett villkor att jag gör det bara en gång och tänker inte gör om igen men kanske senare gör jag gärna om igen om när någon inte är nöjd.
Men just nu vill jag bara gör en gång och de får nöja med det design jag har gjort och det passar bra för Sara eftersom hon ska bara ha den header som jag gjorde till sommar sen vill hon byta till en annan ny så.

Sara blogga också inte särskilt mycket ofta så jag vill gör header på min sätt..
Jag hoppas ändå att hon blir nöjd.
Kika på http://lillapia.blogg.se/mom

#1 - Miss Borén

Jättefin tycker jag!!

Tusen tack!!! Puss

#2 - Mirre

Ser jättefin ut =D

kram

#3 - Mirre

Tips är att spara den som png, det ger klarare färger =D

#4 - Helen

Fin header :)