Ljus och brun!!!

Jag trivs jättebra i båda färg men jag måste säga att Peter har rätt att han känner mig så väl för när jag sade till honom att jag var så nöjd med brun färg på håret när jag kom hem från frissan så sade han att han VET att jag kommer vilja gör ljus slingor snart när det närmare till sommar men jag sade nejdå jag kommer behålla brun färg tills nästa år.

Men nu har jag ångrade mig lite och jag är kanske sugen på att gör slingor fast inte lika ljus som på första bilden, utan bara lite ljusare så det blir varm färg. fniss..

Första bilden var jag i Örebro och det var dövas dag då och jag minns också att jag försökte döljer min mage som syns ganska lite trots jag var bara vecka 4 då tror jag och den dagen råkade jag avslöjade för Sara så hon förstod direkt att jag var gravid och blev glad för mitt skull.

Skriv snart..
#1 - natty

hihi jaa man vill oftaste ha slingor fort det börjar bli varmt ute.. ;) hihi

#2 - Fia

Fina bilder! :) du är fin i båda färgerna! Men du passar nog bättre i lite mörkare än blont. Jag trivs såå bra i brunt nu, det trodde aldrig jag. Men nu till sommaren vill jag kanske ha lite ljusare. Vi får se till nästa gång då jag besöker frisören. haha.



Jaa, snön börjar verkligen smälta på riktigt här, men i trädgården på baksidan är det mer snö, men det försvinner snart hoppas jag :)



KRAM!

#3 - Mirre

Ja, jag är likadan, vill alltid peta i slingor =D. har ju riktigt blondt nu, men på hösten petar jag i bruna =D



Ohh sött att dälja magen, vill också va gravid =(



kram