#1 - Fia

ojoj, vad mycket du tänker! :) Det kommer gå bra och det ska bli spännande. du kommer få hjälp av barnmorskorna på förlossningen med blöjan och så :) vi andra väntar också med spänning på att få se ert hjärta. :) kram

#2 - natty

hehe många funderingar. men du ska se att det kommer gå bra och helt automatiskt!! det finns nåt intu i alla mammor (pappor) att greja som föräldrar!! du kommer inte tappa bebisen!! ;)

det kommer gå bra, ska du se!! jag väntar ivrigt på den ska komma ut, jag e nyfiken på vem h*n är och vem h*n liknar av er och hur ni blir som fördälrar.. säkert bra och gulliga! :) puss

#3 - Mirre

Ohh förstår att det är massor som snurrar, men klart att du fixar detta =D



Fint kollage du gjort

Kram

#4 - Sofia

jag längtar tills ert hjärta kommit ut!!! :) känner igen mig, jag hade också massor med såna funderingar innan emma kom! och det visade sig att jag hade funderat en massa i onödan liksom haha för jag upptäckte att jag faktiskt kunde vara en mamma för det mesta kom faktiskt automatiskt.. :) ja som fia sa, så kommer de på BB att visa dig hur man byter blöja och hjälpa till med amningen om det behövs osv.

saknar dig vännen!!!!! längesen vi var för oss själva nu :) MÅNGA KRAMAR!!!

#5 - dessi

ja, har också många fudneringar som du men jag vet att vi kommer att klara det bra! ;) kram

#6 - Pernilla

Dessi:

Ja alla har sin funderingar och det är inte fel med det :D.

Jag tänker inte på de alla på en dag utan vissa av de tänker jag på varje dag :).



Ja vi kommer klara det bra :). Kramm

#7 - Lena

Du har en del att fundera över!