Dagens bilder!



Så här ser jag ut nu!
Jag har gått ner ca 11 kg nu men har kvar degig mage och vill gå ner 10 kg till men det får jag ta lugnt för jag har ärr som jag måste vara försiktigt.
Jag gjorde iallafall ingenting utan jag gick bara ner själv utan anledning, känns skönt :).

Efter förlossning hade jag lite besvärligt med överallt kroppen för jag fick vattenblåsa på högra fot häl ca 2 cm, stor tyckte jag och sen hade jag jätte svullna båda fötter, sår på bröstvårtor, lite öm i mage efter kejsarsnitt och ont i ryggen så det gjorde mig att svårt att gå och jag kände mig så gammal.

Men idag kände jag äntligen mycket bättre och gladare.

Idag var vi på bvc och Anton har gått upp vikt, härligt att se och man kan se att han har gått upp vikt, lite tjockare och så, riktigt sötis min. :).

Ni som frågade om lösenord till annan blogg, maila mig gärna istället som jag har sagt till andra.
Maila till [email protected] :).

Nu finns ännu mera bilder på Anton när han badade, kika på http://www.lillapia.blogg.se/bilder

Kram /Pernilla.
#1 - Mirre

Jotack det är abra bra här, suttit på balkongen och hängt lite idag, det är skönt trots att det regnar =D



Skönt att äntligen fått kameran ju =D



kram

#2 - jennifer

tycker du ser jättefin och pigg:)

#3 - Felicia

Vad fin du är, gumman! Ja den degiga magen kan ta lite tid på sig innan det försvinner men jag brukar säga att "efter-barn-daller" är ett kärleksfullt bevis på att man har varit gravid.



Ska kolla den andra bloggen, Anton är så söt och jag förstår att du är väldigt stolt :)

#4 - Linba

Hihi, ja jag har fortfarande lite magdaller kvar även om det är 3,5 månader sedan jag födde Viggo. Men hela min graviditetskilona försvann redan efter ett par dagar. Gick bara upp 8-9 kilo. När jag väntade Albert gick jag upp mycket ca 20 kilo och gick ner också snabbt - lite för snabbt..

Man bruka säga att det tar lika lång tid att gå ner som att gå upp under graviditet..

Du ser fin ut ändå :)

Anton är så såå söt! lik far sin :)

Kram på dig!

#5 - Ania

Vad fin du är idag.. Har skickat email till dig ang lösenord =) Krampuss

#6 - suma

Oj ovan se mindre mage..

Vad så skönt att du mår bättre och pigg och det lugn.. Kramm

#7 - Fia

Så pigg och fräsch du ser ut! Svårt och tro att du låg och födde ut Anton för ca 1, 5 veckor sedan! :)



Hihi, jaa det var kul och jogga, du kanske får gå med barnvagnen nästa år ;)



Kram!

#8 - UI

Håler med de andra, du är vackert trots du har nyss födde Anton!

Jag tycker att du ser så smal ut trots har gått upp 11 kg sa du.. =D



KRAMAR

#9 - Josannah

Tips till dig, gå ute, du behöver inte rask promenera, men typ gå ut med din son varje dag. det hjälper faktiskt att minska mage, konstigt men det fungerar. men självklart bara om ni orkar

#10 - Anonym

Har mailat dig men ännu ej fått svar :)

#11 - natty

vad fräsch du ser ut!! trots alla besvär!! :D



jaa du kommer gå av de sista kilo, du precis fött så du hinner :D



puss

#12 - Åsa

Du är lika fin efter förlossning !!!! men skönt för dig alla är över.. .Jo undrar om jag får din lösenord är så nyfiken se anton. Om jag får .. annars får du säga i från.. min mail är [email protected] Hör av dej gärna om jag får eller inte.. Det är DIN som bestämma Inte jag!! Ha det så bra du. trevlig helg

#13 - Victoria ♥

fiiin design :D

#14 - Fia

Hehe... Jaa, men bara en kort stund, sen glömmer alla bort vem jag är. Haha..

Kramm!!

#15 - Miss Borén

Hej gumman. Du ser pigg ut på bilden, hoppas allt väl därhemma hos er tre och att du mår mycket bättre nu <3 Puss