#1 - Anonym

Vill gärna ha lösenord, om jag får:)

Helen J

#2 - Fia

vilken fin mage du hade! :) Kram!

#3 - L

minns när jag föddes min dotter o då dog 40 av 60 mina blommor när jag ammade o inte hade tid för dom.

#4 - natty

hur ser du ut nu? deg mage eller kanske platt mage nu redan? :D



tänk att de bilder, du har jobbigt och ont och inte nu längre, ist har du jättemysigt och full av kärlek av anton! :)



puss

#5 - therese holm

Får jag lösenord? å i fall. kan du skriva til min mailadress ialla fall! Njut av stundar med Anton!=) kram

#6 - Britt

Åh vad roligt att ni fick en pojke. Grattis. Anton är fint namn... kram

#7 - Vera (malmö)

Hejhej! Gratulera er blivit föräldrar till er son! Många skaffade barn nu i vår ålder. Sju år sen jag fött min unge och hon är stor flickan nu. Barn är underbart o kärlek! Man få komma in din lösenord och söta se er unge. Kramm Vera och Felina!

#8 - Vera (malmö)

Hejhej! Gratulera er blivit föräldrar till er son! Många skaffade barn nu i vår ålder. Sju år sen jag fött min unge och hon är stor flickan nu. Barn är underbart o kärlek! Man få komma in din lösenord och söta se er unge. Kramm Vera och Felina!

#9 - Annette.R.

Hej!

Grattis till lille Anton. Skönt det är över nu.

Njut av den tiden:)

Kunde inte komma in pga lösenord.

Hör gärna av dig ( via Sofia W, hon kan kontakta mig via FB).

Kram

#10 - Junitjej

Vilken fantastisk mammamage!