Vanliga jag!



Idag är det morsdag och det var första gång för mig att fira morsdag, känns så konstigt för det är alltid jag som gratulerade min mamma på morsdag men nu är jag mamma också.
Jag fick en söt present från Anton, jättesöt present.

Här kommer bild på present från Anton.


Det är en massage vibrator som kan ha på ryggen för jag har ont i rygg nu, söt present eller hur :)?

Nää nu skriker Anton, ska nog gå.
Skriv snart!!
#1 - selin

väldigt praktiskt och sött av anton att tänka på din hälsa! :)

#2 - Fia

grattis på din första mors dag! vilken bra present du fått! :) kram!

#3 - natty

ja söt och bra present :)

puss

#4 - sofiaw

tänk hur smart kan anton vara, som kan redan skriva! ;) sött! puss!

#5 - suma

Söt present från Anton och grattis mors dag igår..

#6 - dessi

sött! :)

#7 - Anonym

Dessi:

Ja sött :D..

#8 - Mirre - Fotande Hundtoka

Jättesöööt present =D



kram