Första Advent + Snöstorm

Här kommer dagens bilder och det har snöat i tre dagar skräck, när ska det tar slut för jag vill så gärna se sol och mysigt med mycket snö.
Förresten tack ni sade om bilder på Anton och tröja på Anton har jag köpte i H&M.

Bild på bil är Peters jobb bil.


#1 - Fia

vad julfint ni har hos er. :)

Ojoj, stackars Peter! Nu kan han inte jobba :D Ni verkar alltid ha haft MKT snö hos er. Du visade förra året då snön kom upp över fönstret. :) Hoppas ni kunde gå ut någonting nu. ;)

Kram!

#2 - Mirre

Fint ni har det =D

kramar

#3 - natty

mkt snö! här snöar och snöar just nu...men jag ser att solen verkar komma snart fram igen. den gjorde tidigare innan snö kom.. ja nu väntar jag på temp ska bli lite varmare så jag kan gå ut + promena med lillan! :)

vill du visa foto på antons tand? jag vill se!

puss

#4 - Bella

Haha, bilen ser rolig ut :P

Och jag måste säga att det är mycket, mycket mysigare hos er med så sjukt mycket snö! Det ser så härlig ut, här hemma hos oss i Hisingen finns inte så mycket snö men det är mycket mer än ifjol.. Är liiite avis på dig som bor där man har så mycket snö!