Jag vågade...

Jag har klippt mig jättekort och är nöjd men ändå ovan fast jag kommer vänja mig vid det sen.

Maria på frisör tyckte att jag borde färga ögonbryn och jag var tveksam först och tänkte nä det vågar jag inte men sen sade jag okej, tur det passar bra :).

Här får ni se bilder på mig..

#1 - Linba

Riktigt snyggt blev det :) Kram

#2 - Helena

Håret blev jättefint!

#3 - Fia

Oj! Vad snyggt det blev!! Du ser fräschare ut och som en riktig morsa! Man måste våga för att se att det passar. :) ögonbrynen blev oxå snygga. :) Kul med nytt frisyr! Passar verkligen dej jättebra! kram

#4 - Cami

jättefint hår!

#5 - selín

mkt fint! :) ser mer fräsch ut också :)

#6 - Eva

Det blev bra:) passa dig bra kram

#7 - Ulrica

PI SNYGG! Hur ser baksidan ut? KRAM

#8 - Mirre

Jättefint, ser ut som mig i =D, superhärligt



kramar

#9 - Madde

Det ser jättefint ut och bra med färgad ögonbrynen :)

#10 - Sofia

vilken läcker brud! bra att du vågade!!! :) puss

#11 - natty

snyggt säger jag ännu en gång till! :) ja undra ockå, hur baksidan? :)

puss

#12 - Josefin -Happy Days-

Det var ju jättefint o passade dig, snyggt!



Önskar en härlig helg!

#13 - kia

snyggt, håller med! bra att du vågade! :)

#14 - suma

Oj jätte fint på din hår och passa dig fint..

Kram

#15 - summer

wow snyggt. Håller oxå med! Bra att du vågade. Modig du är. :)

Kram

#16 - Jenny B

Det blev jättesnyggt på dig. Du ser mer fräschare ut och ögonbrynen blev jättebra..



#17 - Josannah

och det är inte jättekort trodde typ 5-10 cm bara, men mellanlångt. och det passar dig bra faktiskt.

#18 - Justyna

Så illsnyggt! :-)

#19 - Kattis

Jättesnyggt frisyr! Det passar dig jättebra!

Kram

#20 - dessi

jättesnyggt! :)

#21 - sofiaw

snygging!!!

#22 - Anonym

Snyggt på dig, ser piggare ut! Modigt av dig hihi