Söndag 24 april

Det har varit mysigt hos Antons farfar och farmor och jag gillar deras ny köket jättemycket, det har Peter gjort bra jobb och även Peters pappa :).

Vi åt påsk mat, jättegott och samt fick jag förskott födelsedag presenter och jag blev jättenöjd med presenter för jag fick Elins inspiration presentkort från svärföräldrar och pengar från Peters brors familj.
Elins inspiration är en butik som finns i Vänersborg som jag älskar för det är lantliga saker där så jag ser fram emot att handlar där snart.

Igår var det ju min födelsedag, måste tacka er som gratulerade mig :).
Jag fick pengar från älskling och Anton och en stor apelsin marabou choklad, glad jag blev och Jonas, min barndomsvän kom och hälsade igår, fick blommor som hänga ute nu, jättefin.

Så hela helgen har varit toppen och fin väder också.

Denna vecka kommer jag ganska mycket att göra innan valborg helg kommer för då ska vi fira Antons 1 års dag.

Hoppas att ni har haft bra påsk helg?
#1 - Ulle

Åh, mysigt!!! Grattis på födelsedagen i efterskott..

#2 - Marie - Fotograferande hundtoka

Grattis i efterskott, och vilken toppenpaket =D, kan du köpa vad du själv vill ha



Sicken toppenpåsk ni haft ser jag det



Tack för alla rader hos mig =D

kramar

#3 - therese holm karlsson

Grattis i efterskott på födelsedagen, tanke när vi var hos er som du fyllde 30 år och var höggravida; tiden går fort, även Anton snart 1 år!

Kram

#4 - Sol Jenny

Grattis i efterskott!!



// Sol Jenny